Daily Archives: Mac 16, 2013

Ayat untuk mengundang dan berkahwin dengan Puteri Raja Jin

Apabila anda ingin mengundang PUTRI RAJA JIN bernama “SYAMSUL QIRMID” yakni salah satu makhluk dari 7 (tujuh)Raja Jin maka diperlukan keteguhan, keberanian juga ke ikhlasan agar prosesi yang akan dijalani dapat berjalan lancar dan keberhasilan. Caranya, Tinggallah selama 12 hari … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , | Tinggalkan komen

Hukum berkahwin dan bersetubuh dengan jin

Seperkara yang jelas kepada kita bahawa makhluk jin ini wujud dan boleh menyerupai dengan rupa-rupa yang mereka kehendaki dengan izin Allah S.W.T. Persoalan sama ada boleh atau tidak manusia berkahwin dengan makhluk halus dari segi sejarahnya banyak yang kita dengar … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , | Tinggalkan komen

Gaya urutan bersetubuh menurut Islam

Kemahiran melakukan urutan batin sangat penting dikalangan suami isteri untuk memperolehi kepuasan nafkah batin. Hubungan suami isteri tidak lari daripada soal amalan urut mengurut ketika bersetubuh untuk memperolehi kepuasan nafkah batin. Mengikut pandangan pakar, sebaiknya setiap pasangan mengadakan urutan persetubuhan … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , | Tinggalkan komen

Isteri tak tahan disetubuhi sampai letih hingga tiga kali semalam

Soalan TAHUN ini tahun kedua saya berkahwin. Saya mencintai isteri saya, tetapi saya mempunyai masalah nafsu yang sangat kuat. Saya mudah terangsang apabila di rumah bersama isteri kerana kami hanya berdua dan belum mempunyai anak. Ini kerana saya masih ingin … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , | 2 Komen