Doa doa menguatkan zakar dan tenaga batin



1) Agar Tua Kembali Muda.

Jika anda terasa lemah sendi tulang dan lesu urat geramat kerana sudah lanjut usia (sudah tua), anda tidak seharusnya berserah begitu sahaja. Tenaga anda masih dapat dipulihkan sekiranya anda amalkan doa di bawah ini setiap hari selepas sembayang Asar atau Isya’ sebanyak 7 kali. Insya-Allah akan pulihlah tenaga batin anda seperti tenaga anak muda layaknya.

Inilah doa yang perlu diamalkan.

Bismillah Hiroh Man Niroh Him
Yaa wahidul baqil qawiyul mathin. In nalloha qawiyun, ngazizun, yaa qawiyu biroh matika yaa ar hamar roohimin.

2. Terapi Seksual Gangguan Sihir (1).

Atas permintaan dari Pelanggan-pelanggan dan teman-teman saya yang begitu mengharapkan mendapat Rawatan penyembuhan terkena Sihir Gangguan Seksual. Di sini di perturunkan cara-cara merawatNya. Jika ada keyakinan Insya-Allah amalan ini berjaya menghapuskan sihir-sihir tersebut. Semuga bagi pembaca-pembaca blog juga dapat menafaat bersama.

Bacakanlah ayat-ayat di bawah ini sebanyak 7 kali pada air, lalu airnya itu dibuat minum dan digunakan untuk membuat permandian (ia itu pada mereka yang terkena sihir itu) selama 7 hari berturut-turut. Insya-Allah sihirnya akan gugur. Sekiranya masih belum terhasil buatlah beberapa kali ulangan. Dan banyaklah berdoa kepada Allah.

1) Surah Yunos 81-82.

Qola Musa maa jiktum bihis sihru innol lohha sayubthiluhu innol lohha laa yuslihu ngamalal mufsidin. Wayuhikkul lohhul hakqo bikalimaatihi walau qarihal mujrimun.

2) Surah Al-’Araf 117-122

Wa awhainaa illa musa an alqi ngasaaka faiza hiya talqofu mayakfikun. Fawaqo ngal hakqu wabathola maa kaanu nyakmalun. Fa ghu libu hunaa lika wan qolabu sho giriin. Wa ulqiyas shaharotu saajidin. Qolu aaman na birobbil ngalamin. Robbi musaa wa haarun.

3. Surat Thaha 69.

Innama sona ghu kaidu saa hirin walaa yuflihus syaahiru haisu ataa.

Untuk mengelakan kesalah bacaan dan bunyi yang betul. Sila rujuk pada kitab-kitab suci Al-Quran, kerana tulisan rumi kekadang mempunyai kata bunyi yang berbeza.

3. Terapi Seksual Gangguan Sihir (2).

Ambilah bekas berisi air, dan bacakan kepadanya surat Al-Ikhlas, Al-Falaq, An-Nas (Al-Mu’awwidzat) dan doa-doa di bawah ini.

Allah humma robbin Naasi az hibisbaksa wasfi antas syafi laa syifaa a illa syifa uka syifaa an la yugoo diru syaqoman.

(Maknanya; Ya Allah, Tuhan semua manusia, hilangkanlah penyakitnya dan sembuhkanlah, kerana Engkau-lah Yang Maha Menyembuhkan. Tiada kesembuhan, selain kesembuhan (dari) Mu, kesembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.)

Bismillahi arqika wal lohhu yasfika min kulli da in yukzika wa min kulli nafsin aw nga in hasidin. Allahu yasfika.

Dengan nama Allah, saya obati kamu (dengan rukyah), semuga Allah akan menyembuhkan dari setiap penyakit yang menyakitimu, dan dari setiap jiwa atau mata yang dengki. Semuga Allah menyembuhkanmu.

Angu zu bikalimaatil lohit taam maa ti min sarri ma holaq.

Aku berlindung dengan ayat-ayat Allah yang sempurna dari semua kejahatan yang diciptakan-Nya.

Bismillah hillazi laayazurru maas mihi sai un fil arzi wala fis syama ii wa huwas sami ngul ngalim.

Dengan nama Allah, yang dengannya segala sesuatu yang ada di bumi dan di langit tidak akan membahayakan. Dialah Yang Maha Mendengar, Lagi Maha Mengetahui.

Doa-doa tersebut di baca 7 kali pada air, lalu airnya di minum dan dipakai untuk mandi selama 3 hari. Insya-Allah sihir itu akan gugur dan ikatan sihirnya akan lepas.

*
Nasihat saya: Janganlah kita bersusah payah kesana kemari, berjumpa orang itu dan orang ini yang mengaku pandai hal-hal yang ghaib, dan boleh menyembuhkan sesuatu penyakit berkenaan sihir ini. Memang ada mereka yang pandai seperti Ustaz-ustaz atau orang -orang alim. Cuba yakin pada Allah dan lakukan sendiri dahulu. Insya-Allah kita juga boleh mendapat kesembuhan.

4. Doa Penguat Zakar (1)

Cubalah kaedah ini untuk menguatkan Zakar anda yang lemah. Hendaklah membaca doa ini sebanyak 7 kali kepada air yang suam kemudian mandikanlah Zakar anda. Atau celupkanlah tuala kecil (good morning towel) ke dalam air suam itu kemudian perahkan airnya dan bungkuslah Zakar anda dengan tuala itu sehingga sejuk. Cubalah amalkan sehingga 7 hari berterusan, Insya-Allah

Bismilah Hiroh Man Niroh Him
Yaa Qahar, Lailla Ha il lulloh, Wahidul Qahar.
5. Doa Penguat Zakar. (2)

Faedah Doa Yang Di baca waktu lemah Zakar.

Jika di rasai lemah zakar bagi jimak (bersetubuh), bacalah doa ini 3 kali kepada zakarnya di waktu hendak jimak (bersetubuh) itu niscaya jadi kuat bersetubuh. Insya-Allah

Inilah Doanya.
بِِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اَللَّهُمَّ اِنَّا نَعُوْذُبِكَ تَامَّهْ، وَالرُّوْحِ، وَالدَّمِ، وَلَحْمِ، وَسَحْمِ، وَالْحُرُوْبِ، وَالْجُلُوْبِ وَتَقْضِىْ، فَاِذَا قَضَيْتَ اَمْرًا فَاِنَّمَا يَقُوْلُ لَهُ كُنْ فَيَكُوْنُ.

Bismillah hirohman Niroh him.

Allah huma innaa Na ngu zubika tam mah. Warruhi, wad dami, walhmi, wasahmi, wal hurubi waljulubi watakzi. Faiza kozoita amron fain namaa yakulu lahu kun fayakun. ( 3 Kali)

6. Doa Penguat Zakar (3).

Atas Permintaan Ramai dari Pelanggan-pelanggan, teman-teman dan pembaca blog yang terus ke email saya. Di sini saya perturunkan amalan doa penguat Zakar (3) yang di amal-amalkan oleh tetua orang-orang lama.

Anda amalkan doa ini dengan membacanya sebanyak 7 kali ketika hendak bersetubuh. Isya-Allah ia dapat mengeraskan Zakar anda dan dapat bertahan lama semasa menjalankan tugas anda itu. Inilah doa yang masyhur di kalangan tuk-tuk guru zaman dahulu yang masih di amalkan oleh sesetengah orang yang berpoligami pada zaman sekarang.

Doanya ialah.

بِِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِىْ خَلَقَ مِنَ الْمَاءِ بَشَرًا

Bismilah Hiroh Man Niroh Him
Alhamdu lillahil lazi kholako minal maa i basharo.

7. Doa Penguat Zakar (4)

Sebelum tidur ambil sedikit minyak urut dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskan tapak tangan anda.. Jangan gunakan minyak yang panas di takuti akan mencederakan zakar Anda. Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jemari tangan dan urut di kelengkang ia itu di antara dubur ke telur zakar.. Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Baca doa ini sebanyak 7 kali .

Ya Qadim

Ya Daim

Ya Ahad

Ya Wahid

Ya Samad

Ya Allah – Ya Allah – Ya Allah

Ya Qahar – Ya Qahar – Ya Qahar

Lailaha il’aLlah hu Wahidul Qahar

Amalan ini amat berkesan dan kekadang dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan hebat sekitar 2 atau 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika dalam keadaan cuaca sejuk supaya ligament dan urat syaraf yang berada pada zakar dalam keadaan tahap kecergasan yang terbaik.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

343 Responses to Doa doa menguatkan zakar dan tenaga batin

  1. Johan berkata:

    Anda sudah membuktikannya sendiri?

  2. jalanakhirat berkata:

    mereka yang sudah champion seperti kita tak payahlah baca lagi doa ni, nanti kena poligami pulak.

    salam ceria

  3. capt berkata:

    semuga minta tuan web catat sama rujukan surah tiap-tiap doa supaya dpt dibaca dgn betul..

  4. jalanakhirat berkata:

    Asalamualaikum

    Insyaalah, selamat berdoa.

    Dan jika boleh saudara tidak lokek mengucapkan salam sebelum memulakan ucapan.

    Salam ceria selalu.

  5. zamri berkata:

    1.bolehkah saya terus mengamalkan doa doa tersebut selepas saya membacanya?.
    2.bolehkah saya amalkan doa tersebut setiap kali selepas solat 5 waktu?

  6. jalanakhirat berkata:

    Asalamualaikum

    Berdoalah Insyaallah,

    Tapi jika terasa panas dan lain macam, selawat banyak banyak, mengucap dua kalimah syuhadah dan beristaghfar.

    Selamat mencuba.

  7. AHMAD ZUHDI BIN RAMALI berkata:

    ASSALAMUALAIKUM…MOHON KEIZINAN UTK MENGAMAL DOA_DOA PENGUAT ZAKAR DAN TENAGA BATIN…ADAKAH PERLU DI AMAL SELAMA 40 HARI SUPAYA IA SEBATI?

  8. ahmad zuhdi berkata:

    ASSALAMUALAIKUM…MOHON KEIZINAN UTK MENGAMAL DOA_DOA PENGUAT ZAKAR DAN TENAGA BATIN…ADAKAH PERLU DI AMAL SELAMA 40 HARI SUPAYA IA SEBATI?

  9. sakimin berkata:

    terima kasih semoga bermanfaat dan terbukti doa tersebut

  10. azmi berkata:

    bagus sgt

  11. mohamad saghir sulaiman berkata:

    Assalamualaikum.Terima kasih kerana beri petua untuk diamalkan.

  12. sandakan berkata:

    assalamualaikum…
    doa2 tersebut boleh amal salah satu shj ke?

  13. PokMe berkata:

    salam1malaysia! do ni memang menjadik! saya sebelum ni lembik sejak umur 30 thn sekarang 55 tahun. baru dapat tahu. tak caya? jom lawat web saya siap gambar lagi

  14. zul berkata:

    mudah-mudahan doa-doa yang deberikan dapat membantu…
    insyaALLAH…AMIN..

  15. fathullah ahmad berkata:

    jamu alami

  16. wan mohamad berkata:

    memohon keizinan untuk mengamalkan doa ini untuk diri saya

  17. bakarin berkata:

    Askum,
    bagus sanggatlah tu mengamalkan doa2 seperti menguatkan tenaga batin ini tapi jaanganlah lupa pulak amalan2 yang lain seperti Tidur biar cukup agar badan segar dan selalulah bersenam untuk meningkatkan stamina supaya sentiasa bertenaga. Jaga kebersihan diri dan penampilan kedua2 belah pihak suami dan isteri supaya kemas dan kelihatan menarik di pandang inshaallah zakar cepat tegang dan kuat

  18. helmi berkata:

    salam tuan….mohon izin utk saya amalkan doa penguat zakar..

    dr: HJ

  19. zul berkata:

    ASSALAMUALAIKUM….mintak kebenaran nak iktiar..
    moga2han Allah atur sgalanya…insayallah…

  20. abdoulcab berkata:

    minta izin dari tuan untuk mengamal kannya smoga tuan diberi kebaikan di dunia dan ahirat

  21. SHAHIRUL berkata:

    Assalamualaikum tuan, minta izin diamalkan kepada diri dan seluruh ahli keluarga saya serta anak-anak murid saya. Moga Allah memudahkan urusan tuan dunia dan akhirat, Amin

  22. Husni berkata:

    ilmu anda sangat berarti dan tentunya buwat para pengunjung situs ini.
    Mantap…

  23. mohamad bin abdullah berkata:

    Salam.semoga penjelasan tuan dalam hal hal sebegini dapat memberi manafaat kepada yang tidak tahu kepada tahu.saya doakan semoga tuan diberkati allah jua.

  24. saring berkata:

    mohon ijin mengamalkan,, suatu saat,,

  25. faizal berkata:

    boleh tak terangkan maksud doa untuk mengeraskan zakat

  26. faizal berkata:

    minta tolong terangkan maksud doa mengeraskan zakar

  27. jihad dijalannya.. berkata:

    terima kasih… mohon keizinan untuk mengamalkan doa ini

  28. Preman konjo yg berdasi berkata:

    Syukron ats ilmunya..smga bguna pd p’amalnya

  29. wahab omar berkata:

    Bang saya ada masalah .zakar saya tak kuat lemah saja saya ada isteri macam mana saya nak selesai kan masala ini kalau abang boleh bantu saya .saya bayak beshukul pada allah .ada pelataran nya.

    M

  30. shah berkata:

    assalamualaikum….izin copas ya….

  31. Arm_mer berkata:

    assalamualaikum…..mohon diamalkan ea.trima kaseh

  32. syahir berkata:

    assalam mintak izin untuk cuba mengamalkannya

  33. wan mohd nawawi berkata:

    Assalamualikum,minta izin untuk mengamalkannya.terimakasih sekali lagi.

  34. ezri berkata:

    Assalamualikum,minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan dengan izin allah berhasil

  35. azwan. berkata:

    assalamualaikum…mohon izin untuk mengamal kan doa ni

  36. KAMAROL ZAMAN BIN HAJI ABDULLAH berkata:

    terima kaseh…bagus juga amalan ini…selamat mencuba.pasti tidak menghampakan.

  37. wan berkata:

    terima kasih…mohon untuk diamalkn doa ini

  38. Firman berkata:

    Qolbitu

  39. Rafi berkata:

    assalamualaikum, trima kasih ijinkan sys mengamalkannya…

  40. Muhamad berkata:

    mohon izin untuk mengamalkannya

  41. julius berkata:

    prtanyaan,bagi bukan beragama islam adakah cara lain untuk rawatan mati pucuk@lemah tenaga batin…tq..

  42. hamba yg lemah berkata:

    assalamualaikum
    mohon izin untuk mgamal kan hadis tuan

  43. asmadi berkata:

    Trima kasih atas info info yang di berikan ini semoga bermanfaat untuk semua orang aminnnn

  44. mohd.arefiz berkata:

    Assalamualaikum tuan, minta izin diamalkan kepada diri dan seluruh ahli keluarga saya . Moga Allah memudahkan urusan tuan dunia dan akhirat, Amin

  45. zamrad berkata:

    Asskum
    Mohon ijin utk mengamalkan ilmunya,
    Thanks b4.-

  46. Aman berkata:

    assalamualaikum,
    mohon izin mengamalkan.
    TGVM

  47. izza berkata:

    salam..minta izain amalkan

  48. NAKANAMI berkata:

    SEPULOH JARI DISUSUN MOHON RESTU DARI POKCIK UNTUH AMBO AMALKAN DAN DIIJAZAHKAN …assalamualaikom

  49. azhar berkata:

    Tk mohon izin utk mengamalkannya

  50. Neo Iskandar berkata:

    assalamualaikum ,
    tq kpd saudara webmaster memberikan info yg sgt berguna ini . maklumlah lelaki xda expired date . makin berumur kita , makin lah miang . silap2 blh tambah cawangan di kemudian hr . wallahualam .

    akan turun ke seberang minggu depan [xpasti biler] , insyaAllah akan ketemu nanti . boleh la berborak dgn panjang lebar . tq n wassalam ,

  51. Mael84 berkata:

    Assalamualaikum
    trima ksh tuan krana bk0ngsi ayat2 seperti ini..
    Minta di izinkan saye mgamal ayat2 tuan

  52. mohd.yusuf ahmad berkata:

    Assalamualikum,minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan dengan izin allah berhasil

  53. Neo Iskandar berkata:

    assalamualikum ,

    jgn lupa praktikal nya sekali yer . baca ayat tp xbelajar cr berasah susah gak nanti . kena ada keduanya sekali . nanti ada masa nak belajar live praktikal ngan saudara web master . akan turun ke seberang pada hari ini utk lawatan cuti2 . ada rezeki dpt berbincang kepelbagain isu samada berkesempatan nannti ada masa akan ketemu kita . akan diberitahu melalui emel @ fb nanti .

  54. kamarol berkata:

    assalamualaikum,,terima kasih atas usaha saudara dan saya mohon izin untuk mengamalkan doa ini..terima byk2.

  55. ampun berkata:

    Assalamualikum
    minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan2 dengan izin Allah berhasil

  56. abd latif saidin berkata:

    Assalamu’alaikum wbt,
    minta izin saya untuk saya mengamalkannya. terima kasih. mudah-mudahan dengan izin Allah berhasil.
    Aladin

  57. megat hakimi. berkata:

    salam.sya minta izin nak megamalkan ayat yang tuan berikan ini.dan mintak izin mengunakannya

  58. Hamzah berkata:

    Assalamu’alaikum, Tuan saya mohon izin untuk mengamalkan semua doa’ dan amalan-amalan tersebut. Terima kasih. Wassalam.

  59. zaid. berkata:

    assalamualaikum. terima kasih kpd tuan berkongsi ilmu seperti ini. saya telah mencuba doa tersebut dan yakin dgn Allah. alhamdulillah dengan kuasa-Nya ia berhasil.. semoga kita semua mendapat rahmat allah. amin ya rabbal alamin

  60. wan berkata:

    assalamualaikum..sy pun ingin mntk izin untuk mengamalkan doa2 dan amalan2 yg tuan kongsikan. terima kasih..wassalam

  61. halwal yandi berkata:

    mhon izin mengamalkan doa ini

  62. didisadly berkata:

    Mintak laluan untuk mengamalkan ni..

  63. didisadly berkata:

    Mintak izin untuk mengamalkan

  64. mohd berkata:

    Asslmlkum..
    mohon izin utk coba amalkan doa ini tq…

  65. mpud berkata:

    izin mengmalkan

  66. ibrahim.bin mohd lani berkata:

    izin memgamalkan untuk kebahagian rumahtangga

  67. rahmat berkata:

    salam.. Makasih tuan, q mohon izin ikut mengamalkan doa2 ya..

  68. Anak bapak berkata:

    Assalam
    mohon menggunakan doa ini tuan, terima kasih

  69. DOCTRINEBLUE berkata:

    MOHON IZIN MENGAMALNYA…INSYAALAH JIKA DIAMAL DENGAN YAKIN KEPADA KEKUASAAN ALLAH PASTI BERHASIL

  70. QuBenn Lawrence berkata:

    minta izin mengamalkn doa penguat zakar…semoga berjaya diberkati…amin

  71. Muhammad Alim berkata:

    Assalamualaiku warahmah,
    Semoga Allah senantiasa meridhoi Tuan serta kita semua. Mohon ijin untuk mengamalkan do’a2nya mohon ijab dan kabul.
    Semoga ijin dan ridho Allah. Terima kasih.
    Wassalam.

  72. zul berkata:

    mohon keizinan mengunnakan doa tersebut, minta halal.

  73. jim berkata:

    assalamualaikum warahmatullah…mohon izin

  74. nangka berkata:

    insya Allah…terima kasih penulis….moga ilmu tuan bermanfaat pada kami

  75. khairudin berkata:

    assalamualaikum,minta izin gunakannya.

  76. samad berkata:

    Assalamualaikum… t kasih..
    Mohon keizinan tuan utk saya mengamalkannya..

  77. nizam berkata:

    Assalamualaikum…..terima kasih atas perkongsian petua ini….Mohon keizinan daripada tuan utk saya amalkan petua nie….

  78. syazone berkata:

    As-salam… mohon izin tuan utk saya share dan amalkan petua ni

  79. harry berkata:

    mohon idzin tuk mengamalkan doa doanya.wassalam

  80. syful berkata:

    salam… mohon izin dari tuan tanah dan tuk mengamalkan doa2 ini untuk diri sindiri…

  81. Mohd Rosli Wahab berkata:

    Mohon izin mengamalkan doa-doa tersebut. Boleh tak e-mailkan saya doa-doa di atas di tulis dlm jawi /arab kerana kadangkala kita boleh tersasar dari segi sebutan satu-satu huruf .

  82. Huda berkata:

    assalamu’alaykum…

    Harap berhati-hati, beberapa doa di atas yang disebutkan dalam huruf abjad SALAH.

    Ini salah satu kutipan dari kalimat Basmalah yg dilafalkan dengan abjad dengan tidak benar:

    “Inilah doa yang perlu diamalkan.

    Bismillah Hiroh Man Niroh Him”

    seharusnya: Bismillaahirrohmaanirrohiim

    Menurut saya, apapun yang kita inginkan, sebaiknya berdoa kepada Allah dengan benar-benar memahami dan meyakini doa yang kita ucapkan.

    wallahu a’lam

    wassalaam,
    Huda

  83. Dewa berkata:

    Assalamu ‘alaikum Wr.Wb.
    Mohon izinnya untuk mengamalkan do’a tsb… Amiin

  84. eL Diablo berkata:

    itu yang terakhir, YA Qodim, Ya Daim ? apa itu Ya Daim ? blum pernah saya dengar Allah punya nama DAIM, Adzim mungkin kali ya ? jangan sembarang mengucap Asma Allah.

  85. Ibnu Bilal berkata:

    Assalamualaikum…..
    MOHON RESTU DARI PAKCIK UNTUK DI AMALKAN DAN DIIJAZAHKAN .
    JAZAKALLAHU KASIRAN

  86. Wamuho berkata:

    Asallammualaikum
    mohon ijin untuk mengamalkanya

  87. mior rahman berkata:

    Askum..mita izin untuk mengamalkan doa ini.

  88. mior rahman berkata:

    As’kum mohon izin utk mngamalkn doa-doa ini.

  89. fuazi berkata:

    Assalamualikum,minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan dengan izin allah berhasil

  90. nizam berkata:

    Minta ijin amal doa ni.

  91. ridwan berkata:

    ass..mohon minta ijin untuk saya amalkan

  92. KHai berkata:

    Informasi yang sangat menarik untuk di ketahui bersama… Bagi anda yang ingin mengetahui bagaimana cara membesarkan zakar dengan cara yang selamat serta terbukti berkesan anda bolehlah layari website di bawah ini sekarang…

    http://bit.ly/pakarzakar-v1

  93. pewaris berkata:

    mohon izin amalkan doa ini

  94. rizal berkata:

    izinkan saya

  95. Rosmiyadi berkata:

    Assalamu’alaikum warohmatullahi wabarokatuh..mohon izin mengamalkan,,

  96. Assalamu’alaikum warohmatullahi wabarokatuh..mohon izin mengamalkan,, -HAFRIZ AIZAT-

  97. Stambo berkata:

    Mohon izin utk amalkan doa ini..sangat berguna.

  98. mohd shafareez berkata:

    mohon untuk mencuba….

  99. Mohd tarmizi berkata:

    Minta izi amalkan doa2 tersebut

  100. BAPA berkata:

    ASM….MINTA IZIN UTK DIAMALKAN…

  101. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Banyak diantara isteri mereka yang telah mengamalkan ayat di atas meminta mereka dimadu kerana tidak tahan melayan kekuatan zakar suaminya.

    Oleh itu mereka yang tidak boleh membiayai sara hidup lebih dari satu isteri perlu berfikir berkali kali terlebih dahulu sebelum mengamalkan ayat tersebut di atas.

    Wasalam.

  102. zulkefli berkata:

    As…salam mtak izin utk mencuba semoga anda dirahmati olehnya

  103. mohd nazari berkata:

    mohon keizinnan mengamalkan ayat in

  104. ram berkata:

    mohon izin mengamalkan do’a ini

  105. sam berkata:

    assalam..doa yang terakhir ya daim dan ya ahad saya agak terkeliru ade ke dlm nama allah..minta penjelasan.

  106. muhammad mustapa berkata:

    assalamualaikum tuan,,
    sya ingin meminta izin supaya doa ini tok ijazahkan kepada sya..
    smoga ilmu ini mmbri manfaat ..insyAAllah..
    terima kasih

  107. siapa berkata:

    SALAM.. minta izin untuk saya mengamalkan doa ini k

  108. Kancil berkata:

    Assalamualaikum,..Minta izin untuk amalkan doa ini

  109. setyo berkata:

    As.wr.wb… Ulun minta ijin dan mohon diijasahkan amalan doa2 untuk penguat zakar tersebut untuk keharmonisan keluarga ulun… dan mengobati bagi saudara kami yang memerlukannya…
    Terima kasih… atas ijinnya…
    wassalamu’alaikum wr.wb…

  110. arya berkata:

    mohan ijin ngamalin ny trima kasih

  111. jojoi berkata:

    Minta izin ilmu tuan.

  112. harry berkata:

    mohon idzin mengamalkan, trimakasih

  113. wan berkata:

    assalamualaikum..terima kasih ats ilmu ini.mohon izin untuk mengamalkan nya

  114. anshari berkata:

    aslmkm..mhn izin utk mengamalkannya

  115. Nas berkata:

    Assalammualaikum….mohon dapatnya saya war warkn pada pesakit saya utk menolong mereka.

  116. shahrin berkata:

    assalamuaikum…mhn izin tuk mengamalkanya

  117. radzi berkata:

    tip no satu surah apa ayat keberapa

  118. mohd berkata:

    as salam. .moh0n izin untuk amal kn. .

  119. hasyim51 berkata:

    izin copy dan ngamalkan do”ain semua moga berhasil…….

  120. anwar berkata:

    izin ngamalakan tadz
    syukron

  121. nakal berkata:

    izinkan saya untuk amalkan doa dan petua ini..

  122. hamba_Allah berkata:

    assalamualaikum..mohon izin untuk mengamalkan doa anda..terima kasih

  123. Hamba Allah berkata:

    Minta izin untuk amalkan doa doa.

  124. wan berkata:

    Assalamualaikum Tuan, mohon izin untuk amalkan doa ini.. syukran..

  125. ahmadtarmizi berkata:

    Assalamkm,saya nak bkongsi doa ini ,mhn izin copas ya

  126. ifan berkata:

    assalamuaikum…mhn izin tuk mengamalkanya

  127. OTHMAN SABTU berkata:

    Izin ,engamalkan doa ini.. haji seman

  128. xboy berkata:

    Assalamualaikum tuan..mohon keizinan tuan untuk mengamalkan doa2 tersebut..terima kasih..wassalam..

  129. matt berkata:

    As’kum mohon izin utk mngamalkn doa-doa ini. T’kasih

  130. shah berkata:

    Assalamualaikum.
    Mohon izin untuk mengamalkan doa – doa ini. Terima kasih.

  131. DINO berkata:

    assalamulaikum,
    mohon keizinan utk mengamalkan doa2 nie.terima kasih,

  132. pokcik berkata:

    assalamualaikum..pohon izin amalkan.tk

  133. hendri irawan berkata:

    asalamualaikum.. sya minta ijin untuk mengamalkan doa2 nya

  134. wan berkata:

    Assalamu’alaikum,
    Mintak ijin mengamalkannya. trima kasih . Wassalam

  135. mr.f berkata:

    salam. halalkan sy untuk mengamalkan doa ini. terima kasih

  136. MUHAMMAD berkata:

    SALAM..MIMTA IZIN UNTUK SAYA AMALKANNYA..

  137. nizam berkata:

    Minta izin mengamalkn doa ini..

  138. imzaluz berkata:

    assalamualaikum tuan.,izinkan saya mengamal ayat ini.terima kasih

  139. roslee berkata:

    izin kan saya mengamal doa-doa yang di beri semoga allah merahmati tuan…amim wasallam

  140. Mohd Aziz berkata:

    SALAM
    Minta izin amalkan amalan ini utk diri sndiri kearah amalan yg diredhai Allah.
    terima kasih
    salam Hurmat

  141. askur h berkata:

    izin saya amal kan doa ini

  142. ONE berkata:

    Salam ..minta izin amalkan..TQ

  143. \ berkata:

    mnta izin mengunakannya…

  144. cipir berkata:

    izin amalkan

  145. epoll berkata:

    salam… saya mohon izin mengamalkan doa2 ini..

  146. bima.say berkata:

    alhamdullillah minta izin mengamalkannya…..ust..

  147. abe berkata:

    mohon izin untuk mengamalkan doa ini

  148. Tomo berkata:

    Alhamdullillah Ustad suatu saat nanti, saya mohon minta izin mengamalkannya…..

  149. m.khaerul berkata:

    assalamualaikum..
    kpd bapak yg trhormat saya minta izin utk amalan pijit..mdh2n brmanfaat

  150. ayub muhammad yasien berkata:

    assalamu’alaikum,qobiltu.mohon izin untuk mengamalkan

  151. asmara berkata:

    Assalamualaikum ww… mohon izin tuk saya amalkan ..

  152. safwan berkata:

    mohon amalkan

  153. jamal sarahani berkata:

    minta ijin tuk memakainya tuan

  154. azhar rifin berkata:

    Mohon izin amal kan

  155. azhar rifin berkata:

    Ss slm mohon izin amalkan

  156. AHBABUL MUSTAFA berkata:

    MIOHON IJINN IJASAHNYA QOBILTU

  157. zain berkata:

    Mohon izinkan dan halalkan menggunakan doa2 ini.

  158. wak berkata:

    assalamualaikum..mohon keizinan mengamal doa2 diatas…..terima kasih tuan

  159. paklang berkata:

    asalam mohon izin mengamalkan moga berkah aminn

  160. ABD AZIZ berkata:

    SALAM TUAN MINTA IZIN UNTUK AMAL DAN DISEBARKAN KEPADA HAMBA ALLAH YG MEMERLUKAN.
    JAAZA KA ALLAH
    WASSALAM

  161. mantoba berkata:

    assalamu’alaikum tuan,
    mohon keizinan tuan untuk mengamalkan petua2 dan amaln tersebut..terimakasih

  162. hamba Allah berkata:

    Assalamualaikum,
    Izinkan hamba mencuba doa ini, terima kasih……..

  163. Mat berkata:

    Assalamualaikum..minta keizinan untuk amalkan doa ini..

  164. Hari berkata:

    ASS,,SAYA DARI INDO MOHON IZIN UNTUK MENGAMALKAN DO’A TERSEBUT. TRIMA KASIH!

  165. ahmad berkata:

    Izinkan saya mencoba

  166. joyah berkata:

    Mohon izin menggunakan doa doa di atas

  167. dan berkata:

    Assalamualaikum….
    Mohon izin mengamalkan

  168. set berkata:

    Assalamualaikum….
    Mohon izin mengamalkan

  169. hamba allah berkata:

    assalamualaikum..syeilkh..mohon izin mengamalkan doa ini..moga allah melimpah ruahkan rezeki pada hambamu ini..amin

  170. hamba allah berkata:

    asalamualaikum,minta keizinan untuk mengamalkan doa ini….

  171. Ngemon gress berkata:

    Asslmualaykum..
    Izin gue mengamalkn nya..
    Wassalmualykum.

  172. amyn berkata:

    Salam ustaz, mohon izin dan ijazah utk mengamalkan dan menyampaikan kepada yg berhajat

  173. shake berkata:

    Ingin menjadi anak murid, mendapat keredhaan dunia dan akhirat.

  174. shake berkata:

    Mahu meminta izin mengamalkan ilmu tuan agar menjadi dan barakah pada saya untuk amalan saya.

  175. farouk berkata:

    Salam. terima kasih kerana sudi berkongsi khazanah ilmu ini. Minta izin untuk salin dan amalkan ilmu tuan diblod ini. Semoga tuhan yang membalasnya. Amin.

  176. adnan berkata:

    Assallaimuallaikum , saya minta idzin untuk mengamalkan nya – amien – terimakasih

  177. Muhd Shaz-One berkata:

    assalamualaikum…ustaz..saya mahu meminta izin untuk mengamal ayat2 diatas..amin…TQ

  178. Kamarudin berkata:

    As’kum mohon izin utk mngamalkn doa-doa ini.

  179. Zawawi berkata:

    Assalamulaikum , terima kasih dan mohon izin utk mengamalkan doa ini

  180. mrH berkata:

    Assalamualaikum wrt…
    Mohon izin tuan utk saya amalknnya.
    Satu pertanyaan tuan..
    Ayat utk diamalkan bagi mngelak gangguan sihir utk memecahbelahkan rumahtangga..terima kasih.

  181. khairul berkata:

    Minta izin mengamalkan doa ini Tuan!

  182. Anto berkata:

    Mohon ijin untuk mengamalkannya ki

  183. joko berkata:

    mohon izin tuk mengamalkannya,,,

  184. Abdullah berkata:

    Assalamualaikum, dengan perkongsian ini mudah-mudahan tuan diberkati allah. Saya mohun izin untuk sama beramal dengan amalan dan doa yang tuan paparkan. terima kasih.

  185. joe berkata:

    Assalamualaikum..
    sy mmintak izin mgamalkan doa2 yg telah di ajarkan..

  186. Putra Adam berkata:

    Assalamu’alaikum.. Wr.Wb.,
    Sy Mohon Hajat Do’a Penguat Zakar (2) No.5 agar menjadikan ilmu yg bermanfaat & mustajab utk sy amalkan.. Ridho ALLAH SWT Berkah Guru. Amiin.

  187. Fendy berkata:

    Assalamualaikum wrt…
    Mohon izin tuan utk saya amalknnya.

  188. Rahnijek berkata:

    salam….mohon izin tuan,saya mengamal kan doa ini

  189. Alif berkata:

    Qobiltu pak, izin ngamalin

  190. sabri hasan berkata:

    Asalamualaikum…izInkan saya amalkan doa tersebut

  191. YANTO berkata:

    assalamualaikum qobiltu mohon ijin ngamalin

  192. ameer berkata:

    mohon izin menggunakan ayat2 di atas..semoga tuan diberikan keberkatan kerana berkongsi ilmu..terima kasih

  193. zainal berkata:

    Assalamulaikum..
    Mohan izin mengamalkan doa ini

  194. nudin berkata:

    saya ingin mengamalkan doa ini, mohon restunya.

  195. solleh berkata:

    Mohon Iain mengamalkannya moga2 is berkesan dan Berke Alan amin

  196. Mohd Kasim berkata:

    Salam.Mohon ijazah dari tuan untuk saya mengamalkan doa doa menguatkan zakar dan tenaga bathin di atas.

  197. Naza berkata:

    Mohon izin untuk amalkan

  198. salleh berkata:

    Assalamualaikum wbk
    saya salleh mengucapkan jutaan terima kaseh ka hadrat ALLAH SUBHANAALLAH kerana telah memberi ilmu yang amat berguna kapada tuan dan Alhamdulillah tuan tiadak menyimpan ilmu untok di-amalkan oleh sebahagian suami2 yang akan mereka lakukan demi m,enjaga kerukunan rumah tangga yang bahagia.
    Amin terima kaseh

  199. salleh berkata:

    assalamualaikum wbk
    mohon berikan keizinan saya untok mencuba-nya
    tkaseh

  200. zaki berkata:

    mohon ijazah dari tuan puan web untuk saya amalkan, bismillah. terima kasih tuan

  201. faizly berkata:

    Assalamualaikum..Terima Kasih..izinkan saya mengamalkannya…

  202. munir berkata:

    assalamu’alaikum, minta izin pula aku mau mengamalkannya. terimakasih semoga Allah mengijabah, amin

  203. Harapan Tinggi berkata:

    Assalammualaikum
    Minta izin amalkan amalan ini utk diri sndiri kearah amalan yg diredhai Allah.
    Ribuan terima kasih

  204. martius berkata:

    assalamualaikum, minta izin untuk amalkan doa serta kaedah tersebut.

  205. Rsln hssn berkata:

    Teknik ni dah lama aku pakai dan berkesan ,rumahtangga pun bahgia..iaitu..beli minyak lintah yang ori dan suruh isteri urut zakar tu (bukan kau yang urut sendiri )….syaratnya isteri mesti urut dengan penuh kasihsayang bukan main – mian atau buat-buat lawak bodoh sambil mengurut ..cara urut sukahatilah macam mana pun ..mana arah pun boleh…. selamat mencuba .

  206. Anuar berkata:

    Izinkan saya amalkan doa2 ini..

  207. madah putra berkata:

    Asswrwb, mohon ijin dari tuan untuk mengamalkan asma Allah ini, semoga Allah membalas dg yang lebih baik dan lebih banyak bagi tuan.

  208. asep s berkata:

    Qobiltu.Izinkan saya mengamalkan do’a ini.semoga Allah meridhoi

  209. wan berkata:

    Assalamualaikum. Mohon kebenaran utk amalkan. T. Kasih

  210. Mikhael Kia berkata:

    Makasih Bro… Apa boleh diijasahkan ke saya semua doa ini?

  211. insan biasa berkata:

    minta izin utk di amalkan

  212. wan berkata:

    Boleh sy bhubung dgn tuan..izinkn sy mgamalkan doa diatas

  213. azlan salleh berkata:

    minta izin tuan

  214. azmil berkata:

    assalamualaikum …. saya juga mohon untuk mengamalkan doa yang diberi … terima kasih atas perkongsian tuan

  215. Muh.Ilyas berkata:

    Izinkan saya mengamalkan do’a ini.semoga Allah meridhoi

  216. rosli berkata:

    Mohon Izin tuan untuk mengamalkan doa doa diatas.

  217. syed rahim berkata:

    salam minta izin untuk amal kan apa jua doa yang diperturunkan oleh tuan…minta halal kan

  218. firdaus berkata:

    asalamualaikom tuan,mintak izin mengamalkan semua doa y tuan post

  219. ASS berkata:

    Kalau boleh doanya di jawikan ditakuti salah baca tidak sama

  220. salam minta izin mengamalkan nya

  221. hamba allah berkata:

    Minta izin untuk mengamalkan ilmu pinjaman Allah ni…terima kaseh

  222. rosli berkata:

    saya ingin menanya kan adaka
    DOA untuk memanjang kan zakar ..

  223. mohd berkata:

    Assalamualaikum. Tq dengan ilmu yg diberi. mohon kebenaran untuk diamalkan.

  224. Salim berkata:

    Terimakasih di atas berkongsi,insya Allah akan saya amalkan dan d makbulkan dan anda juga merestukan.amin.

  225. Hisyam berkata:

    mohon izin untuk amalkan doa dan teknik ini

  226. Abdul Rashid Bin Haji Mohd Tahir. berkata:

    Assalamualaium tuan.
    Mohon izin untuk mengamalkan doa-doa ini.

  227. Mohd Alim berkata:

    Assalamualaium
    Mohon keizinan untuk mengamal doa ini TQ 😉

  228. kamal berkata:

    MOHON UNTUK AMALKAN. T KASIH

  229. eyd berkata:

    Tiada urusan yang lebih penting kah lagi selain ngurusin nafsu seks serapah mu ni..
    Apa daa, doa2 lagi lah sekalian.
    Dari mana doa2 sebegitu semuo nya tuh….?
    Dari Al Quran ke?
    Apa bende la…

  230. poei berkata:

    Mohon keizinan untuk mengamal doa ini TQ

  231. a.sibly berkata:

    Mohon di izin kan untuk di amalkan

  232. mohammad berkata:

    Assalammualaikum mohon keizinan untuk saya mengguna dan nengamalkan doa ini. Mohon juga mendoakan utk saya.
    Terima kasih

  233. herry berkata:

    Ingin kuat brsetubuh

  234. Muhammad berkata:

    Mohon izin menggunakan doa ini

  235. Ibrahim Muhamad berkata:

    Salam.Mohon izin mengamalkan ilmu ini

  236. zul berkata:

    Assalamualaikum..
    Minta izin untuk amalkan doa2 ni..
    Terima kasih tuan..

  237. zul berkata:

    Assalamualaikum
    Mohon untuk amalkan doa2 ni..
    Terima kasih tuan

  238. Sharip Abas berkata:

    Sharip ssays:
    27.11.2014
    Assalamualaikum Tuan, Mohon izin untuk amalkan doa2 ini..
    Mudah2an sama2 kita mendapat keredhaan, kerahmatan dan keberkatan dari Allah…Amiin Jazakallah…

  239. Dadang z berkata:

    Assalamualaikum.
    Mohon izin mengamalkan ilmu ini
    Qobiltu kiai

  240. zaiha85 berkata:

    asalamualaikum minta izin untuk mengamalkannya

  241. hamba Allah berkata:

    assalam minta izin untuk mengamalkan nya

  242. saharudin berkata:

    salam,,minta izin untuk ilmunya…

  243. ZURAIDA berkata:

    SALAM …memohon keizinan untuk mengamalkan doa ini untuk diri saya.Terima kasih tidak terhingga…

  244. moan berkata:

    assalamu alaikum terima kasi amalannya mohon ijin untuk amlannya

  245. Jack berkata:

    Assalamualaikum?. mohon izin untuk mengamalkan.. mohon maklumat, ayat atau surah apa untuk terapi ganguan sihir seksual (2). dalam jawi.. TQ

  246. sky berkata:

    assalamualaikum..sy pun ingin mntk izin untuk mengamalkan doa2 dan amalan2 yg tuan kongsikan. terima kasih..wassalam

  247. Syukran jazilan ;) berkata:

    Assalmualaikum, tuan admin.
    Minta izin untuk mengguna ilmu yg dikongsi di atas. Terima kasih.

  248. Rahmat.z berkata:

    Assalamualaikum, mohon ijin mengamalkan moga2 bermanfaat

  249. Mohon izin mengamal doa2 tersebut

  250. Mohd. Hairy mohd Changgong berkata:

    Asalammualaikom saya Hairy mohon untuk mengamalkan ayat ayat yang telah di perturun ya semoga mujarap atas bantuan anda

  251. Moreno berkata:

    asalamualikum . minta izin dan ijazah dr ust untuk amalkan doa2 tersebut

  252. syarif berkata:

    as salam,
    petua yg no. 7 jika diamalkan akan ambil masa berapa lama untuk melihat keberkesanannya
    mohon penjelasan

  253. syarif berkata:

    as salam,
    petua yg no. 7 jika diamalkan akan ambil masa berapa lama untuk melihat keberkesanannya
    mohon penjelasan ya tuan

  254. M. Noor berkata:

    Assalamualaikum!!.. Minta izin amalkan dan ajarkan doa penguat zakar (3) kepada yang memerlukan atau kepada sesiapa yang di rasakan perlu..
    (Diharap Tuan sudi Izinkan)

  255. Assalamualaikum…. mohon izin dan restu untuk mengamalkannya… terima kasih

  256. Minta izin mengamal semua doa2ini

  257. Hj Khalid berkata:

    Terima kasih dan abang akan amalkan doa yg diberi.
    Alhamdulillah, sy diperkenalkan oleh sahabat saya dgn satu cream dari ramuan Doktor Pakar Sakit Tuan, selepas 2 hari saya lumur saja di bhg alat sulit, dah dpt rasa muda semula bila pepagi bendera saya terpacak nyanyi lagu negaraku, bini pun dah tak komplen sebab bila bersama, tahan lebih lama kadang2 sampai letih belum masih tamat permainan. Saya kini dah langgan dengan beliau melalui pos sahaja..pd yg berminat boleh whtatsapp no ni moga membantu kalian semua 0192798959

  258. hamba allah berkata:

    Asalam.. mnta izin untuk mengamalkan nya.

  259. sedie berkata:

    assalaimualaikum..saya mohon dapat keizinan untuk mengamalkan doa doa yang tersebut.

  260. Andi Awaluddin berkata:

    Assalamu Alaikum wr. wb… mohon izin men kopy untuk saya baca dan mengamalkan… Inza Allah

  261. zuhairi berkata:

    KHASIAT BUAH TUNJUK LANGIT

    Swietenia Atau pun dipanggil buah tunjuk langit merupakan genus pokok dari keluarga chinaberry, Meliaceae. Genus ini dinamakan sempena nama seorang doktor Austria – Belanda Gerard van Swieten (1700-1772).

    3 BAHAN AKTIF PENTING

    FLAVONOIDS daripada kandungan khasiat buah tunjuk langit semakin terkenal di kalangan para saintis dunia dengan keupayaannya meninggikan dan meningkatkan taraf kesihatan manusia. Ia terdapat di dalam pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan termasuk tumbuhan herba yang dikenali ramai iaitu Ginkgo biloba dan Eurycoma longifolia (Tongkat Ali). Bahan Flavonoids yang tinggi di dalam buah Mahogany mengandungi bahan enzim semulajadi yang dapat merangsang pembukaan pembuluh darah bagi melancarkan perjalanan darah ke seluruh badan serta membekalkan nutrisi dan oksigen lalu bertindak sebagai enzim anti- pengoksidaan.

    SAPONINS adalah enzim semulajadi yang wujud di dalam khasiat buah tunjuk langit seperti sabun atau pelincir yang membantu melicinkan perjalanan darah keseluruh tubuh badan. Saponins di dalam buah Mahogany dapat mengurangkan lemak dan kolesterol pada dinding saluran darah bagi melancarkan perjalanan darah. Keadaan ini akan membantu menguatkan fungsi jantung di mana peningkatan sistem imuniti dan pengurangan tahap pembekuan gula dalam darah akan berlaku. Kandungan bahan Saponins yang tinggi ini juga boleh didapati di dalam makanan herba yang disanjungi dunia iaitu herba Ginseng Panax.

    BITTER ALKALOIDS di dalam Buah Tunjuk Langit ada unsur organic yang mempunyai sifat perubatan semulajadi. Buah ini adalah amat pahit jika dimakan begitu sahaja. Rasanya pahit adalah disebabkan oleh kandungan bitter alkaloids yang tinggi di mana ia membuatkan darah di dalam badan berasa pahit dan membantutkan pertumbuhan pelbagai jenis virus dan bakteria yang menjadi penyebab utama kepada pelbagai jenis penyakit. Ini akan membantu pembinaan secara matang sel-sel darah putih di dalam tubuh manusia untuk memperkukuhkan sistem imunisasi tubuh badan bagi menghalang dari serangan organisma-organisma yang tidak baik.

    Fungsi-Fungsi Utama Flavonoids

    Mengurangkan tahap gula dalam darah
    Menyeimbangi kandungan gula dalam darah
    Memperbaiki kelancaran peredaran darah
    Menyingkirkan redikal bebas dalam tubuh badan
    Memperbesarkan dan menguatkan keanjalan saluran darah
    Mengurangkan kandungan kolestrol yang tidak baik di dalam darah

    Fungsi-Fungsi Utama Saponins
    Mempertingkatkan daya tubuh badan (daya imuniti)
    Merangsangkan perembesan insulin dari pankrias
    Mempertingkatkan fungsi pembinaan darah
    Menangani kekejangan otot di dalam saluran pernafasan
    Melancarkan sistem saluran pernafasan
    Mempertingkatkan daya penghasilan sperma kaum lelaki
    Memperbaiki sistem peredaran darah
    Menyah toksid dalam badan (detoksifikasi)
    Mengelakkan kemabukan dan keracunan
    Mententeramkan fikiran dan otak

  262. zuhairi berkata:

    Salam…Sy ada menjual buah tunjuk langit gred A..sekitar 250 biji sehinga 300 biji sebungkus harga cuma rm30….cepat dan pantas sy hantar guna kan pos laju.call or msg sy xpun wasap sy kt 0174687570(mohd zuhairi)

    Kebaikan buah tunjuk langit terlalu banyak…melancarkan darah…buang angin..pulih kn tenaga batin untuk lelaki..meningkatkan tenaga dan mencergaskan badan bagi lelaki dan wanita yang berumur berkesan lebih hebat berbanding tongkat ali…mencuci buah pingang..kurangkn kolestrol..menurunkan darah tingi..buah ini selamat di makan…rahsia rahsia orang terdahulu untuk kekal sihat..berasal dari pohon mahogany di dalam hutan

    Buah tunjuk langit mempunyai nilai perubatan yang tinggi, disahkan melalui kajian saintifik oleh ahli Biokimia Amerika, Dr Larry Brookes (1996). Kebelakangan ini ia telah digunakan oleh pakar perubatan dan doktor dalam bidang perubatan dan diiktiraf sebagai antara makanan kesihatan terbaik.

    Buah yg sy jual adalah asli…bukan pil bukan kapsul tapi dalam bntuk biji2 kuaci mahogany….sehari cukup sebiji untuk kesihatan.sesiapa pun boleh amal kan…
    Keluaran sy adalah asli..nama syarikat sy JUTAWAN HERBS NO PENDAfTARAN SYARIKAT SAYA PG 0346818-W NAMA PEMILIK MOHD ZUHAIRI BIN NOORDIN

  263. mohamed Razin mohamed berkata:

    As salam Tuan,mintak izin untuk mengamal kan DOA DOA yang diperturun kan,selamat as salam

  264. Shahrizal berkata:

    Salam tuan tanah.. minta izin untuk mengamalkan doa2 nie..

  265. kamall berkata:

    Mohon untuk diamalkan

  266. Mazuki berkata:

    As salam Tuan, Minta izinkan untuk hamba mengamalkannya.

  267. Rosdi berkata:

    salam tuan….mohon izin utk saya amalkan doa penguat zakar

  268. Pakcik Man berkata:

    Assalam.Mohon izin utk copy dan amalkan semua doa tu

  269. man berkata:

    minta izin untuk mengamalkannya.

  270. Jamil berkata:

    Mohon diizinkan untuk mengamalkan

  271. ARI LAKSONO berkata:

    insyaallah diijabah

  272. zam berkata:

    Assalammualaikum…mohon di izinkan utk mngamalkn doa ini sahabat….

  273. amranhaq berkata:

    Aslmkm
    Minta izin amalkn ilmu di atas..

    Tma ksh

  274. ahmad berkata:

    Qobiltu, mohon ijazzah mengamalkannya

  275. al walid berkata:

    alhamdulilah…izin mengamalkan nya

  276. miral ahmad berkata:

    Assalamu alaikum wr.wb
    Sy minta izin utk mengamalkan doa² ini guru
    Semoga bermanfaat.
    Wassalam

  277. miral ahmad berkata:

    Assalamu alaikum
    Mohon izin utk mengamalkan doa ini

  278. noerrokhim berkata:

    Assalamualaikum…..terima kasih atas doa-doa yang anda tag ini….Mohon izinnya untuk mengamalkannya…jazakallahu khoiron
    wassalamu alaikum

  279. khalid bin hassan berkata:

    say
    a mohon share dan beramal dengan nya

  280. Amat berkata:

    Minta izin tuan utk amalkan nya.

  281. Zaki berkata:

    Assalam …
    Mohon diizinkan untuk mengamalkan

  282. razalie berkata:

    assalamualaikum…..saya ingin meminta izin untuk gunakan ayat2 ni….

  283. saya berkata:

    minta izin ya untuk kegunaan diri. terima kasih

  284. Azman berkata:

    Asalamaualikum. tuan sy minta ijazah dan izin utk amalkan doa tersebut

  285. fadly berkata:

    Assalamualaikum
    Mintak izin buat diamalkan,,
    Terimakasih..

  286. datay rahmad berkata:

    Assallamuallaikum, minta ijin dan minta ridho untuk mengamalkan doa2nya. Semoga bermanfaat.

  287. ALI berkata:

    Assalamualaikum tuan, minta izin diamalkan kepada diri dan seluruh ahli keluarga saya . Moga Allah memudahkan urusan tuan dunia dan akhirat, Amin

  288. abang seng berkata:

    Izinkan saya amal ayat ini

  289. izwan berkata:

    asskum….saya minta izin untuk amalkn doa ini…dan juga mohon diizinkan

  290. rosi laga berkata:

    assalammu’alikum, izinkan saya mengamalkannya….
    terimakasih

  291. rosi laga berkata:

    assalammu’alaikum, izinkan saya mengamalkannya..
    terima kasih

  292. Rafi berkata:

    Salam minta izin hamba guna kn amalan oni tuan

  293. Mood berkata:

    Assalamualaikum, minta izin mengamakannya

  294. nur berkata:

    Terima kasih petuahnya.
    Minta izin tuk mengamalkanya

  295. nur takiyan berkata:

    Salam ceria…
    Minta ijin tuk mengamalkanya

  296. syarziq berkata:

    Asalamaualikum. tuan sy minta ijazah dan izin utk amalkan doa tersebut

  297. ari hasim asari berkata:

    Terima kasih mudah2an menjadi berkah

  298. Muhd Shukor Adam berkata:

    Assslamualakum. Tuan yg berbagia saya mohon untuk amalkan doa2 ini, dan halalkan kepada saya di dunia dan akhirat.

  299. Zrin berkata:

    Assalam…
    Minta izin utk mengamalkanya

  300. mazlan berkata:

    assalamualaikum…
    mhon izin utk amalkannya..semoga semuanya mendapat manfaat dan kebaikan

  301. din berkata:

    assalamualaikum tuan, saya mohon izin utk saya amalkan doa-doa dan ayat-ayat ini, terima kasih tuan.

  302. din berkata:

    Asalamaualikum. tuan sy minta izin utk amalkan doa tersebut. terima kasih.

  303. cmayau berkata:

    mohon izin copy info..terima kasih

  304. awe berkata:

    mohon izin diamalkan

  305. Solehin berkata:

    Assalammualaikum mintak izin yer

  306. HALIM ABDULLAH berkata:

    Assalam.Mohon izin utk copy dan amalkan semua doa tu

  307. Adnan ismail berkata:

    Salam tuan, mohon keizinan untuk amalkan semua dos dan tip

  308. abdulnaser berkata:

    Assalamualikum. Saya mohon ijin utk amalkan doa tersebut

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s