Adengan seks ustazah di asrama pelajar



KUALA LUMPUR – Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan ‘pelakon’ yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to Adengan seks ustazah di asrama pelajar

  1. ahmad says:

    saya ada 8 siri kesemuanya. Sape2 yg mahu video seks ustazah ini boleh emailkan saya; onexora@gmail.com

  2. muazzin says:

    janganlah dimasukkan cerita-cerita yang menghairahkan kerana ia boleh mempengaruhi masyarakat…muazzin.wordpress.com

  3. am313 says:

    cerita tentang agama tapi diselitkan dgn budaya lucah…dunia sudah hampir ke penamat

  4. jalanakhirat says:

    Asalamualaikum

    Kalau nak dapat ilmu pengetahuan mesti boleh menerima perkara buruk dan baik. Didunia ini tedapat perkara buruk dan baik untuk kita berfikir. Kalau nak baik saja pergi masuk surga, jika nak buruk semua pergi masuk neraka. Sekarang ni anda dimana ?. Kalau nak mengucapkan salam pun tak mampu macamana nak beroleh kesejahteraan dan masuk surga. Apa punya Islam da…

    • assobahi says:

      Allah jadikan baik dan buruk ini sebagai ujian kepada hamba2nya.orang yang berilmu tidak akan memilih jalan yg buruk.so,janganlah sebar2kan perkara2 yg boleh mengaibkan orang lain kerana jika kita menutup keaiban saudara kita semasa didunia maka Allah akan menutup keaiban kita di akhirat kelak.soal dosa itu dia dengan Allah.kita sama2 bdoa moga2 dia bertaubat ats pbuatannya itu.so janganlah disebar2kan video2 seumpama itu.nnt akn turut berdosa..nak hapuskan gejala ini?maka tegakkanlah hukum Allah.InsyaAllah pasti dunia akan aman..

  5. azmi says:

    Kita semua ada dosa dan keaiban masing2. Tutuplah keaiban saudara kita agar Allah menutup keaiban kita nanti.

  6. jalanakhirat says:

    Asalamualaikum

    Saya menghormati segala komentar tuan tuan dan puan diweblog ini. Oleh itu saya tidak pernah menghianati dengan cara melupuskannya.

    Kami maseh beretika dengan mengaburkan gambarfoto yang disiarkan dan tidak menulis nama pelakunya. Dengan pendehan ini adalah pengajaran kepada mereka yang ingin melakukan perbuatan sedemikian, apatah lagi mereka yang dihormati dan diharapkan oleh masyarakat. Dalam al Quraan pun ada menceritakan keburukan kaum Nabi Lut as dan sebagainya, sebagai pengajaran begitu juga dalam hadis. Sepatutnya mereka yang seumpama ini dihukum dihadapan khalayak ramai seperti disebat atau direjam. Apakah kita patut menyembunyikan kesalahan atau menghukum untuk menjadi pengajaran ?.

    Walahualam.

  7. assobahi says:

    saya amat bersetuju seandainya si pelaku itu di hukum di khalayak ramai sebagai pengajaran.dan itulah diantara tujuan hukum islam itu dijalankan utk dipertontonkan di khalayak ramai sebagai pengajaran kepada yg lain.tapi seandainya kita cuma sebarkan sahaja video2 atau gambar2 mereka kepada umum sebagai pengajaran kpd yg lain,ada dua kemungkinan yg akan berlaku.mungkin si pelaku akan rasa menyesal dan malu yg amat sangat dan kemungkinan dia akan tertekan seterusnya bertindak diluar batasan seperti bunuh diri dan sebagainya.ini tak mustahil akan berlaku.mungkin juga ada yg segera bertaubat.tupun klu Allah beri hidayah kpdanya.situasi kedua pula,org yg melihat video atau gambar2 tersebut akan mengambil kesempatan utuk keuntungan peribadi sep mencetak vcd dan menjual kepada umum.dan ini mendorong kepada remaja2 kita utk melakukan perkara tersebut selain mencemar nama baik islam itu sendiri.kitapun tau sejak akhir2 ini kes pembuangan bayi semakin berleluasa.kesimpulannya…bagi saya secara peribadi,selagi hukum hudud tidak dilaksanakan di negara kita,selagi itulah gejala2 sosial ini akan terus bermaharajalela.kalau kita ambil gambar atau video org yg kena hukum hudud kemudian kita sebarkan kpd umum itu lebih berkesan daripada kita mengambil gambar atau video kemudian kita sebarkan tanpa ada tindakan hukuman hudud, maka saya rasa tidak memberi apa2 kesan positif.mungkin juga si pelaku akan insaf.tapi bagaimana org di luar sana yg melihatnya?sama2 kita fikirkan..Semoga Allah menjauhkan kita dari bala ini.Wallahu’alam..

  8. jalanakhirat says:

    ASALAMUALAIKUM

    Terima kaseh Saudara Assobahi kerana prihatin masalah ini. Intri ini sekurangnya telah menyatakan berbagai pegangan dan pendirian kita.

    Rasulullah saw bersabda:

    “Barangsiapa di antara kalian yang melihat kemungkaran, hendaklah ia mengubahnya dengan tangannya; jika tidak mampu, hendaklah dengan lisannya; jika tidak mampu, hendaklah dengan hatinya. Akan tetapi, yang demikian itu (dengan hati) adalah selemah-lemahnya iman.” [HRMuslim]. Dalam riwayat lain disebut, “dan di luar itu, sudah tidak ada lagi sebutir keimanan pun”.

    wasalam.

  9. azian says:

    mcam2 dunia sekarang ni..susah untuk mentafsir..akhir zaman. dimana perginya maruah seorang wanita yg dianggap mulia oleh masyarakat?????whai kaum hawa sedarlah ..jngan letakkan dirimu serendah2 darjat disisi Penciptamu…allahurabbi….wassalam

  10. zam says:

    patut lamn ni band benda cite cmne kerna lmn ni bersifat keagamaan

  11. amy says:

    apa nak jadi dgn masyarakat sekarang ni…. X ingat hukuman dunia dan akhirat lagi ke atas atas perbuatan terkutuk yg tlh dilakukan???? ASTAGHAFIRULLAH AL AZIM

  12. nuur says:

    ini pasangan yang paling sesuai utk hukum hudud ehm..

  13. hamba yang satu says:

    Saya tak setuju disebarkan walau untuk tujuan ikhtibar. Tutup aib mereka dan Allah swt akan tutup aib tuan. Kalu disebar seterusnya sehingga beberapa billion yang melihatnya maka dosanya tuan tanggung seramai mana yang melihatnya. Simpanlah saja wpun saya sendiri teringin nak melihatnya tapi azab Allah swt terlalu pedih. Sekadar mengingatkan sesama muslim.

  14. Abg Jay says:

    iman itu datang dari hati.sucikan hati mu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s