Majlis pernikahan Umie Aida di Mekah 14 Mach 2010



Akhirnya teka teki di manakah berlangsungnya majlis pernikahan Umie Aida terjawap sudah. 14 Mac 2010 ini, Umie Aida dan bakal suaminya, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan bakal bergelar suami isteri di Mekah. Awal-awal lagi kami nak ucapkan jutaan tahniah.

Harap-harap adalah pembaca-pembaca yang share gambar pernikahan Umie Aida dan Datuk K ni. Tak sabar nak tengok kecantikan dan keayuan Umie Aida di hari pernikahan dia. Semoga semuanya bakal berjalan lancar.

Kami dari BeautifulNara ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada Umie Aida dan Datuk K. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Balik Malaysia nanti jangan lupa jemput kami untuk resepsi wedding anda berdua.

UPDATE: Tarikh 14 Mac diambil sempena hari jadi kakak Umie Aida, Erma Fatima.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Responses to Majlis pernikahan Umie Aida di Mekah 14 Mach 2010

  1. nur berkata:

    assalamualaikum..saya ingin brtanyakn pendapat..bahawa pada 15/10/12 suami saya tlh mnjatuhkn talak 3 pada saya..tetapi beliau mnyatakan bahawa beliau tidak waras..keadaan ini juga bersaksi..saya buntu..suami saya masih ingin bersama dgn saya.akn tetapi saya tidak pasti smada penceraian itu sah atau tdk..sblm ini kami pnh bercerai,talak 1..saya telah pun menfailkn dh
    sah talak..pada msa yg sma juga kami telah rujuk semula slps bicara..akan tetapi sijil cerai dh rujuk tidak kami

Tinggalkan komen