Maut setelah meratah perawan puteri jin

Maut setelah meratah perawan puteri jin

Jamil merupa kan seorang petani,dan pekerjaan tetap nya dengan bersawah dan membuat kerja kampung,pernah berberapa kali beristeri dan biasanya cuma bertahan kurang setahun sahaja,entah apa sebab nya pun kita tak berapa nak ambil tahu,namun mengikut khabar angin,dia ni suka mengamalkan persetuhan luar biasa atau pelik,kerana itu lah isteri nya bertukar ganti.namun kerana berasal dari keturunan berada,punya harta dan wang yang banyak,maka mendapat isteri baru dan cantik tak ubah seperti menukar baju,Nak di jadikan cerita,Sewaktu menikmati hidangan makan tengahari,Jamil memberitahu dengan isteri nya yang dia ingin kesawah dan bermalam di sana,kerana ingin turun ke sawah awal pagi,di sebabkan terlalu bimbang padi akan rebah dan rosak bila terkena air terlampau lama.dalam sikap rajin yang ada pada Jamil ni,satu sahaja yang kurang nya,dia ni pantang berjumpa dengan kaum hawa,tak kira tua atau muda pasti di tegur dan di umpan dengan kata-kata cinta dan memberahikan.

Setibanya Jamilb di sawah,dia ternampak makcik Eton terbongkok-bongkok di petak sawah nya,makcik Eton ni dah menjangkau usia 52 tahun,kira dah nenek-nenek lah tu.Jamil pun menyapa,Mak Eton…. tak balik lagi? makcik Eton pun menoleh kearah Jamil yang terpacak sambil mencekak pinggang tak ubah seperti seorang mandur memerhati kan anak buah nya .Belum lagi Mel,senja sikit lah aku balik,kau pula kenapa baru nak datang ? tanya mak Eton,Saya nak bermalam kat sawah malam ni mak Eton,kalau Mak Eton nak teman kan saya,apa salah nya,lagi pun malam ni,pak Hassan ada ceramah agama,mana lah tau kalau-kalau mak Eton nak teman kan,tidak lah saya sunyi sorang-sorang .hisshh gila kamu ni Jamil,aku ni dah tua,lagi pun kan tak elok Jamil.aku ni dah sebaya mak engkau dah,rungut mak eton.

Tak mengapa lah Mak Ton,saya saja nak bergurau,mana lah tahu mak eton sudi,kata Jamil sambil ketawa dan meninggal kan mak eton yang sibuk di sawah nya,selepas siap masak makanan ala kadar untuk malam itu,Jamil pun makan sambil di temani lagu-lagu menarik di corong radio mini hadiah cabutan bertuah dari kedai runcit chai kit chong.selera makan malam Jamil terganggu dengan gigitan nyamuk yang banyak sekali,puas Jamil membuat ungun api dan membakar ubat nyamuk,namun seperti tiada kesan kepada nyamuk malam itu,semakin banyak pula nyamuk yang mengerumuni susuk tubuh Jamil.

Dek kerana sakit hati melihat keadaan luar biasa nyamuk malam tersebut,Jamil dengan angkuh nya menjerit,hoi nyamuk celaka!kalau bukan kerana kau ni kecil,aku dah tetak/potong kepala korang.aku nak berehat pun susah.Sehingga lah berlarutan,Jamil melihat jam tangan nya,jelas menunjukkan tepat pukul 11 malam.namun entah kenapa mata nya payah nak lelap,sambil tangan tak henti menepuk sini menepuk sana,kerana nak membunuh nyamuk yang menghisap darah nya,kesabaran Jamil mula tiba di kemuncak,sekali lagi Jamil merungut seorang diri,sehingga lah Jamil berkata,hey nyamuk.jika kau nak sangat menghisap darah aku,kau cari kan aku bidadari cantik untuk teman kan aku malam ni,Teriak Jamil seorang diri.

Entah kenapa,selepas Jamil bercakap begitu kepada nyamuk,dengan tidak semena mena,nyamuk tak menggigitnya tadi malah hilang begitu saja.Sehingga menjadi sunyi.ketika itu datang lah seekor nyamuk gergasi sebesar sebiji cempedak.tiba-tiba bercakap dengan Jamil ,Bidadari yang seperti mana tuan hajatkan? kata raja nyamuk kepada Jamil.Jamil pun menjawab dengan angkuh nya,aku nak perempuan muda,lawa bertaraf puteri,untuk bersetubuh dengan aku malam ni,begitu lah permintaan Jamil kepada nyamuk besar tadi.setelah mendengar permintaanJamil, Nyamuk gergasi tadi telah pergi meninggakan tempat tersebut.

Kurang dari setengah jam,tiba-tiba pintu pondok Jamil di ketuk bertalu-talu,perasaan Jamil mungkin yang mengetuk pintu itu isteri nya.Jamil pun bingkas bangun dan menuju kaearah pintu untuk membuka nya,berdiri seorang wanita matang,dengan potongan badan yang pasti mengugat hati yang memandang.Jamil bertanya, Datang dari mana.Namun perempuan tadi pun tidak menjawab dan hanya bersenyum melihat Jamil.tanpa berlengah lagi,Jamil mempelawa perempuan tadi masuk ke pondok nya,ketika itu lah Jamil cuba mengorak langkah untuk menggoda wanita tadi, dengan harapan mendapat kuih asli.dalam kain puteri tadi,

Tiba-tiba puteri tadi berkata,aku di utuskan oleh rajaku bagi memenuhi tuntutan mu keatas nyamuk-nyamuk yang menghisap darah mu tadi.Dan aku akan penuhi segala hajatmu,tetapi dengan syarat,setelah kamu mendatangi aku,hendak lah kamu kencing di sungai sebelum terbitnya fajar;.Mendengar kata-kata tersebut,Jamil menjadi tak keruan kerana terlampau gembira dapat menikmati tubuh pejal,muda remaja malam itu.Tanpa berlengah lagi,Jamil mengiring puteri ke tempat tidur nya,yang cuma beralas tikar mengkuang.Maka bermula lah adengan kenikmatan antara Jamil bersama seorang puteri yang Jamil sendiri tidak tahu asal nya.daripada pelukan mesra,kucup mengkucupi,Jamil sudah bersedia membenam keris pusaka berusia 42 tahun kedalam perigi nikmat mahluk yang bergelar puteri,puas Jamil mencuba,namun begitu payah keris nya nak menembusi dinding keperawanan puteri tersebut.Jamil mencuba berbagai teknik,namun tidak berhasil,sedangkan puteri tadi diam kaku tak ubah seperti mayat.Akhir hya Jamil berjaya menembusi benteng pusaka puteri,Jamil bertambah ceria dan sangat gembira kerana menyetubuhi seorang puteri yang nyata masih suci murni.tidak juga terlalu lama,cuma bertahan 10 minit sahaja,akhir nya Jamil terkulai kepuasan.Setelah membersihkan diri,puteri tadi menghilangkan diri tanpa Jamil sedar,

Hampir pukul 4 pagi,baru lah Jamil terjaga dari tidurnya,dan mencari puteri,namun entah kemana,ketika itu juga lah Jamil mula mengigil ketakutan bila mendengar bunyi puntianak mengilai dan bersahut sahutan tak ubah seperti sebuah pasar.Jamil amat ketakutan,nak lari,sejauh mana saja boleh lari,lantas Jamil cuma mendiam kan diri tanpa menghiraukan bunyi puntianak tadi,Jamil mengambil lampu suluh dan keluar dari pondok nya,ternyata luar terang benderang dek kerana pancaran bulan purnama.Jamil keluar menuju sungai di celah celah pohon padi di sawah ,dan tanpa berfikir panjang Jamil menunai kan hajat.maka Jamil kencing lah kedalam sungai tersebut,bila terkena saja air kencing nya kesungai,tiba tiba Jamil rasakan kemaluan nya memanjang,panjang dan panjang……Jamil menjadi terperanjat dan cemas sambil berlari ke pondok nya,setiba nya Jamil di pondok,mula lah dia menarik kemaluan nya,namun tidak juga habis-habis,malah semakin panjang,hampir segenap ruang pondok nya di penuhi dengan lingkaran kemaluan nya,beratus-ratus kali Jamil cuba menampar muka nya sendiri dengan harapan itu cuma mimpi.

Sehingga lah ke siang hari,ketika isteri Jamil tiba di sawah,isteri Jamil atau nama gelaran yang selalu Jamil guna kan untuk memanggil isteri nya ialah Anje.Mata Anje melilau di segenap sudut sawah,namun tidak juga menemui kelibat suami nya,sehingga lah Anje tiba di pondok sawah mereka,belum pun sampai di kawasan pondok .Anje ternampak seekor ular sebesar pergelangan tangan menusup kearah nya,Anje menjadi terperanjat dengan kehadiran ular aneh tersebut,sepantas kilat Anje menetak tubuh ular tadi sehingga terputus.yang di tetak depan mata Anje,tetapi dalam pondok pula bunyi orang menjerit kesakitan,sangat kuat bunyi nya,dan Anje kenal sangat dengan suara tersebut.Anje pun berlari ke arah pondok dan membuka pintu,kelihatan suami nya tengah nazak bertarung nyawa,dan begitu juga dengan pondok yang menyenget hampir runtuh kerana kemaluan Jamil yang panjang tidak henti henti bermula awal pagi dan terhenti setelah isteri nya menetak seekor ular di kawasan pondok mereka,

Dalam keadaan nazak dan teketar ketar,Jamil mencerita kan apa yang telah terjadi sehingga kisah dia bersetubuh dengan puteri nyamuk,dan pertumbuhan drastik kemaluan nya dan cuma terhenti setelah di tetak oleh isteri nya.semasa bercerita,Nadi Jamil semakin lemah,manakala isteri nya pula dapat merasakan degupan jantung Jamil dah terlampau lemah Anje pula tak henti henti menagis, menangis kerana kecurangan suami nya dan sedih melihat keadaan suami nya,akhir nya Jamil menghembus nafas terakhir nya di pangkuan isteri nya.baru lah kemaluan Jamil dam kemalikembali kepada asal.Namun tinggal sia sia sahaja,kerana Jamil meninggal dunia dalam keadaan zina dan mengaibkan.namun apakah dosa yang di buat terhadap isterinya terampun merana berzina ketika isteri nya masih sihat?

Dan begitu lah berakhirnya riwayat seorang lelaki hypersex di tangan mahluk ghaib.dalam situasi yang menyayat hati.Kisah ini benar benar terjadi di kawasan Kuala belait,Brunei suatu masa dahulu.namun kisah nya di angkat kembali untuk di kongsikan,dan bukan untuk mengaibkan,sekadar memberi peringatan kepada generasi kini dan yang akan datang,agar dapat mengawal nafsu,dan tidak melakukan hubungan sex keterlaluan dan luar biasa.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s