Wanita lewat kawin mudah dirogol jin

Wanita Lewat kawin

Wanita yang berkahwin lewat, adalah rahsia yang sering tidak didedahkan. Mungkin banyak tafsiran, kononnya disihir dengan sihir pelalau iaitu sihir jenis melewatkan perkahwinan gara-gara dendam bekas pasangan atau lelaki yang ditolak lamarannya. Tetapi kes tersebut terlalu kecil. Maka apakah kes yang besar di sebalik wanita lewat berkahwin?

Inilah yang ingin dibincangkan melalui pengalaman merawat dan juga pengalaman mendengar masalah. Kisah ini akan digabungkan dari masalah beberapa orang bekas pesakit wanita agar tiada kena mengena khusus dengan sesiapa.

Mengikut statistik jumlah pesakit wanita yang mengadu telah dirogol jin, rata-rata semuanya wanita yang lewat berkahwin. adalah digalakkan, semua perempuan perlu menikah sebelum berusia 25 tahun agar tidak diganggu jin jantan. Umur 25 tahun adalah umur maksimum kerana ada kes, wanita berumur 22 tahun juga sudah mengalami hal ini.

PERENGKAT JIN MEROGOL

PERINGKAT AWAL: Setiap malam wanita ini akan mengalami masalah di datangi oleh lembaga hitam pada awal kedatangannya. Biasanya isyarat awal ialah:
a. tidur selalu ditindih,
b. ternampak kelibat dan
c. sering merasai ada sesuatu apabila tidur.

Situasi seperti tidur dengan keadaan seksi lebih mudah sebenarnya mendapat amaran awal ini. Selain itu, ia dapat dirasai apabila wanita itu tidur dalam:
a. keadaan tapak tangan terbuka
b. Tidur kaki terkangkang
c. Tidur seorang diri

PERINGKAT PERTENGAHAN: Pada malam-malam tertentu, kelibat ini sudah berani muncul. Biasanya badan berbulu (seperti hantu raya). Ketahuilah, ada nas mengatakan jin itu badan berbulu melalui pengalaman sahabat nabi melihat jin mencuri kurma zakat. Maka yang berbulu bukan semestinya hantu raya. Sebagaimana petanda peringkat awal tadi, kali ini lebih agresif dan sudah pandai melawan. Antara kesan yang dapat dilihat selepas bangun pagi:
a. Badan letih (kerana berlawan kudrat ketika ditindih)
b. Ada kesan lebam
c. Ada juga kes anggota seperti tangan atau kaki bercorak batik.
d. Jin main guli
e. Jin tiup-tiup di telinga

Pada peringkat pertengahan, wanita ini biasanya berumur antara lingkungan 26-30 tahun. Mereka ini mula hilang minat pada perkahwinan kerana sudah terlalu matang dan berkerjaya dan menganggap, tiada guna bersuami kalau diriku mampu mencari duit sendiri.
Bergantung pada kekuatan iman tahap gangguan ini. Di sini ana jelaskan, tak semestinya Muslimah sahaja yang diganggu, ada juga mukminat yang diganggu dan lebih 50% adalah mukminat. Maksud mukminat di sini ialah wanita yang alim, ustazah atau yang kuat agama. Kenapa terjadi demikian? Bukanlah ia ujian Allah, tetapi wanita itu sendiri seorang yang kurang agamanya. Maksud ana, ada cuti dalam sebulan yang membuatkan mereka ini meninggalkan solat yakni kedatangan haid. Bak kata pemuda, “tak kan aku nak cari perempuan sosial, mestilah aku nak bakal isteri yang baik-baik”. Di harap bahasa kiasan ini dapat difahami.

PERINGKAT AKHIR: Pada peringkat ini iaitu usia antara 29-40 tahun, lembaga berbulu tadi sudah berani menunjukkan muka dan memulakan sumbang songsangnya (iaitu bersetubuh dengan makhluk bukan jenisnya). Jin akan merogol wanita berkenaan. Wanita tidak lagi berdaya melawan kerana sudah penat dengan kerenah ini bertahun-tahun lamanya. Akhirnya wanita tadi membiarkan sahaja. Pengalaman dirogol biasanya:
a. Terasa khayal dan lazat
b. Tidak bercumbuan, cuma bersetubuh.
c. Klimaks atau basah kerana mencapai puncak kenikmatan persetubuhan.
d. Ada sesetengah kes, wanita ini mengandung dan terasa ada anaknya dari alam jin. Malah ketika ini, jin itu menjelma dalam bentuk lelaki yang tampan kerana wanita itu sudah mula sayang kepadanya. Tapi kes ini adalah kes kecil.

Pada peringkat akhir ini, berlangsung bertahun-tahun hingga wanita itu lupa untuk mencari teman hidup. Apabila menyedari umur sudah 40-an, mula terasa sunyi, tiada anak, tiada suami. Waktu usia begini sudah tentu tiada siapa jejaka mahu lagi kecuali duda atau suami orang. Kalau ada jejaka yang berminat, mungkin juga kerana wanita ini seorang yang berkarier dan berada. Jika tidak berkarier dan berada? Wallahu alam

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Wanita lewat kawin mudah dirogol jin

  1. Pencinta Rasulullah berkata:

    Kalau perempuan tu sendiri yang tak nak kahwin.. cmne pula?

  2. jalanakhirat berkata:

    Asalamualaikum

    Apasal tak nak pulak ?

  3. Febriani berkata:

    Bagaimana caranya agar jin tersebut tidak lagi mengganggu dan tak lgi mencintai manusia?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s