Doa doa menguatkan zakar dan tenaga batin



1) Agar Tua Kembali Muda.

Jika anda terasa lemah sendi tulang dan lesu urat geramat kerana sudah lanjut usia (sudah tua), anda tidak seharusnya berserah begitu sahaja. Tenaga anda masih dapat dipulihkan sekiranya anda amalkan doa di bawah ini setiap hari selepas sembayang Asar atau Isya’ sebanyak 7 kali. Insya-Allah akan pulihlah tenaga batin anda seperti tenaga anak muda layaknya.

Inilah doa yang perlu diamalkan.

Bismillah Hiroh Man Niroh Him
Yaa wahidul baqil qawiyul mathin. In nalloha qawiyun, ngazizun, yaa qawiyu biroh matika yaa ar hamar roohimin.

2. Terapi Seksual Gangguan Sihir (1).

Atas permintaan dari Pelanggan-pelanggan dan teman-teman saya yang begitu mengharapkan mendapat Rawatan penyembuhan terkena Sihir Gangguan Seksual. Di sini di perturunkan cara-cara merawatNya. Jika ada keyakinan Insya-Allah amalan ini berjaya menghapuskan sihir-sihir tersebut. Semuga bagi pembaca-pembaca blog juga dapat menafaat bersama.

Bacakanlah ayat-ayat di bawah ini sebanyak 7 kali pada air, lalu airnya itu dibuat minum dan digunakan untuk membuat permandian (ia itu pada mereka yang terkena sihir itu) selama 7 hari berturut-turut. Insya-Allah sihirnya akan gugur. Sekiranya masih belum terhasil buatlah beberapa kali ulangan. Dan banyaklah berdoa kepada Allah.

1) Surah Yunos 81-82.

Qola Musa maa jiktum bihis sihru innol lohha sayubthiluhu innol lohha laa yuslihu ngamalal mufsidin. Wayuhikkul lohhul hakqo bikalimaatihi walau qarihal mujrimun.

2) Surah Al-’Araf 117-122

Wa awhainaa illa musa an alqi ngasaaka faiza hiya talqofu mayakfikun. Fawaqo ngal hakqu wabathola maa kaanu nyakmalun. Fa ghu libu hunaa lika wan qolabu sho giriin. Wa ulqiyas shaharotu saajidin. Qolu aaman na birobbil ngalamin. Robbi musaa wa haarun.

3. Surat Thaha 69.

Innama sona ghu kaidu saa hirin walaa yuflihus syaahiru haisu ataa.

Untuk mengelakan kesalah bacaan dan bunyi yang betul. Sila rujuk pada kitab-kitab suci Al-Quran, kerana tulisan rumi kekadang mempunyai kata bunyi yang berbeza.

3. Terapi Seksual Gangguan Sihir (2).

Ambilah bekas berisi air, dan bacakan kepadanya surat Al-Ikhlas, Al-Falaq, An-Nas (Al-Mu’awwidzat) dan doa-doa di bawah ini.

Allah humma robbin Naasi az hibisbaksa wasfi antas syafi laa syifaa a illa syifa uka syifaa an la yugoo diru syaqoman.

(Maknanya; Ya Allah, Tuhan semua manusia, hilangkanlah penyakitnya dan sembuhkanlah, kerana Engkau-lah Yang Maha Menyembuhkan. Tiada kesembuhan, selain kesembuhan (dari) Mu, kesembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.)

Bismillahi arqika wal lohhu yasfika min kulli da in yukzika wa min kulli nafsin aw nga in hasidin. Allahu yasfika.

Dengan nama Allah, saya obati kamu (dengan rukyah), semuga Allah akan menyembuhkan dari setiap penyakit yang menyakitimu, dan dari setiap jiwa atau mata yang dengki. Semuga Allah menyembuhkanmu.

Angu zu bikalimaatil lohit taam maa ti min sarri ma holaq.

Aku berlindung dengan ayat-ayat Allah yang sempurna dari semua kejahatan yang diciptakan-Nya.

Bismillah hillazi laayazurru maas mihi sai un fil arzi wala fis syama ii wa huwas sami ngul ngalim.

Dengan nama Allah, yang dengannya segala sesuatu yang ada di bumi dan di langit tidak akan membahayakan. Dialah Yang Maha Mendengar, Lagi Maha Mengetahui.

Doa-doa tersebut di baca 7 kali pada air, lalu airnya di minum dan dipakai untuk mandi selama 3 hari. Insya-Allah sihir itu akan gugur dan ikatan sihirnya akan lepas.

*
Nasihat saya: Janganlah kita bersusah payah kesana kemari, berjumpa orang itu dan orang ini yang mengaku pandai hal-hal yang ghaib, dan boleh menyembuhkan sesuatu penyakit berkenaan sihir ini. Memang ada mereka yang pandai seperti Ustaz-ustaz atau orang -orang alim. Cuba yakin pada Allah dan lakukan sendiri dahulu. Insya-Allah kita juga boleh mendapat kesembuhan.

4. Doa Penguat Zakar (1)

Cubalah kaedah ini untuk menguatkan Zakar anda yang lemah. Hendaklah membaca doa ini sebanyak 7 kali kepada air yang suam kemudian mandikanlah Zakar anda. Atau celupkanlah tuala kecil (good morning towel) ke dalam air suam itu kemudian perahkan airnya dan bungkuslah Zakar anda dengan tuala itu sehingga sejuk. Cubalah amalkan sehingga 7 hari berterusan, Insya-Allah

Bismilah Hiroh Man Niroh Him
Yaa Qahar, Lailla Ha il lulloh, Wahidul Qahar.
5. Doa Penguat Zakar. (2)

Faedah Doa Yang Di baca waktu lemah Zakar.

Jika di rasai lemah zakar bagi jimak (bersetubuh), bacalah doa ini 3 kali kepada zakarnya di waktu hendak jimak (bersetubuh) itu niscaya jadi kuat bersetubuh. Insya-Allah

Inilah Doanya.
بِِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اَللَّهُمَّ اِنَّا نَعُوْذُبِكَ تَامَّهْ، وَالرُّوْحِ، وَالدَّمِ، وَلَحْمِ، وَسَحْمِ، وَالْحُرُوْبِ، وَالْجُلُوْبِ وَتَقْضِىْ، فَاِذَا قَضَيْتَ اَمْرًا فَاِنَّمَا يَقُوْلُ لَهُ كُنْ فَيَكُوْنُ.

Bismillah hirohman Niroh him.

Allah huma innaa Na ngu zubika tam mah. Warruhi, wad dami, walhmi, wasahmi, wal hurubi waljulubi watakzi. Faiza kozoita amron fain namaa yakulu lahu kun fayakun. ( 3 Kali)

6. Doa Penguat Zakar (3).

Atas Permintaan Ramai dari Pelanggan-pelanggan, teman-teman dan pembaca blog yang terus ke email saya. Di sini saya perturunkan amalan doa penguat Zakar (3) yang di amal-amalkan oleh tetua orang-orang lama.

Anda amalkan doa ini dengan membacanya sebanyak 7 kali ketika hendak bersetubuh. Isya-Allah ia dapat mengeraskan Zakar anda dan dapat bertahan lama semasa menjalankan tugas anda itu. Inilah doa yang masyhur di kalangan tuk-tuk guru zaman dahulu yang masih di amalkan oleh sesetengah orang yang berpoligami pada zaman sekarang.

Doanya ialah.

بِِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِىْ خَلَقَ مِنَ الْمَاءِ بَشَرًا

Bismilah Hiroh Man Niroh Him
Alhamdu lillahil lazi kholako minal maa i basharo.

7. Doa Penguat Zakar (4)

Sebelum tidur ambil sedikit minyak urut dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskan tapak tangan anda.. Jangan gunakan minyak yang panas di takuti akan mencederakan zakar Anda. Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jemari tangan dan urut di kelengkang ia itu di antara dubur ke telur zakar.. Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Baca doa ini sebanyak 7 kali .

Ya Qadim

Ya Daim

Ya Ahad

Ya Wahid

Ya Samad

Ya Allah – Ya Allah – Ya Allah

Ya Qahar – Ya Qahar – Ya Qahar

Lailaha il’aLlah hu Wahidul Qahar

Amalan ini amat berkesan dan kekadang dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan hebat sekitar 2 atau 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika dalam keadaan cuaca sejuk supaya ligament dan urat syaraf yang berada pada zakar dalam keadaan tahap kecergasan yang terbaik.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

248 Responses to Doa doa menguatkan zakar dan tenaga batin

  1. Johan says:

    Anda sudah membuktikannya sendiri?

  2. jalanakhirat says:

    mereka yang sudah champion seperti kita tak payahlah baca lagi doa ni, nanti kena poligami pulak.

    salam ceria

  3. capt says:

    semuga minta tuan web catat sama rujukan surah tiap-tiap doa supaya dpt dibaca dgn betul..

  4. jalanakhirat says:

    Asalamualaikum

    Insyaalah, selamat berdoa.

    Dan jika boleh saudara tidak lokek mengucapkan salam sebelum memulakan ucapan.

    Salam ceria selalu.

  5. zamri says:

    1.bolehkah saya terus mengamalkan doa doa tersebut selepas saya membacanya?.
    2.bolehkah saya amalkan doa tersebut setiap kali selepas solat 5 waktu?

  6. jalanakhirat says:

    Asalamualaikum

    Berdoalah Insyaallah,

    Tapi jika terasa panas dan lain macam, selawat banyak banyak, mengucap dua kalimah syuhadah dan beristaghfar.

    Selamat mencuba.

  7. AHMAD ZUHDI BIN RAMALI says:

    ASSALAMUALAIKUM…MOHON KEIZINAN UTK MENGAMAL DOA_DOA PENGUAT ZAKAR DAN TENAGA BATIN…ADAKAH PERLU DI AMAL SELAMA 40 HARI SUPAYA IA SEBATI?

  8. ahmad zuhdi says:

    ASSALAMUALAIKUM…MOHON KEIZINAN UTK MENGAMAL DOA_DOA PENGUAT ZAKAR DAN TENAGA BATIN…ADAKAH PERLU DI AMAL SELAMA 40 HARI SUPAYA IA SEBATI?

  9. sakimin says:

    terima kasih semoga bermanfaat dan terbukti doa tersebut

  10. mohamad saghir sulaiman says:

    Assalamualaikum.Terima kasih kerana beri petua untuk diamalkan.

  11. sandakan says:

    assalamualaikum…
    doa2 tersebut boleh amal salah satu shj ke?

  12. PokMe says:

    salam1malaysia! do ni memang menjadik! saya sebelum ni lembik sejak umur 30 thn sekarang 55 tahun. baru dapat tahu. tak caya? jom lawat web saya siap gambar lagi

  13. zul says:

    mudah-mudahan doa-doa yang deberikan dapat membantu…
    insyaALLAH…AMIN..

  14. fathullah ahmad says:

    jamu alami

  15. wan mohamad says:

    memohon keizinan untuk mengamalkan doa ini untuk diri saya

  16. bakarin says:

    Askum,
    bagus sanggatlah tu mengamalkan doa2 seperti menguatkan tenaga batin ini tapi jaanganlah lupa pulak amalan2 yang lain seperti Tidur biar cukup agar badan segar dan selalulah bersenam untuk meningkatkan stamina supaya sentiasa bertenaga. Jaga kebersihan diri dan penampilan kedua2 belah pihak suami dan isteri supaya kemas dan kelihatan menarik di pandang inshaallah zakar cepat tegang dan kuat

  17. helmi says:

    salam tuan….mohon izin utk saya amalkan doa penguat zakar..

    dr: HJ

  18. zul says:

    ASSALAMUALAIKUM….mintak kebenaran nak iktiar..
    moga2han Allah atur sgalanya…insayallah…

  19. abdoulcab says:

    minta izin dari tuan untuk mengamal kannya smoga tuan diberi kebaikan di dunia dan ahirat

  20. SHAHIRUL says:

    Assalamualaikum tuan, minta izin diamalkan kepada diri dan seluruh ahli keluarga saya serta anak-anak murid saya. Moga Allah memudahkan urusan tuan dunia dan akhirat, Amin

  21. Husni says:

    ilmu anda sangat berarti dan tentunya buwat para pengunjung situs ini.
    Mantap…

  22. mohamad bin abdullah says:

    Salam.semoga penjelasan tuan dalam hal hal sebegini dapat memberi manafaat kepada yang tidak tahu kepada tahu.saya doakan semoga tuan diberkati allah jua.

  23. saring says:

    mohon ijin mengamalkan,, suatu saat,,

  24. faizal says:

    boleh tak terangkan maksud doa untuk mengeraskan zakat

  25. faizal says:

    minta tolong terangkan maksud doa mengeraskan zakar

  26. jihad dijalannya.. says:

    terima kasih… mohon keizinan untuk mengamalkan doa ini

  27. Preman konjo yg berdasi says:

    Syukron ats ilmunya..smga bguna pd p’amalnya

  28. wahab omar says:

    Bang saya ada masalah .zakar saya tak kuat lemah saja saya ada isteri macam mana saya nak selesai kan masala ini kalau abang boleh bantu saya .saya bayak beshukul pada allah .ada pelataran nya.

    M

  29. shah says:

    assalamualaikum….izin copas ya….

  30. Arm_mer says:

    assalamualaikum…..mohon diamalkan ea.trima kaseh

  31. syahir says:

    assalam mintak izin untuk cuba mengamalkannya

  32. wan mohd nawawi says:

    Assalamualikum,minta izin untuk mengamalkannya.terimakasih sekali lagi.

  33. ezri says:

    Assalamualikum,minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan dengan izin allah berhasil

  34. azwan. says:

    assalamualaikum…mohon izin untuk mengamal kan doa ni

  35. KAMAROL ZAMAN BIN HAJI ABDULLAH says:

    terima kaseh…bagus juga amalan ini…selamat mencuba.pasti tidak menghampakan.

  36. wan says:

    terima kasih…mohon untuk diamalkn doa ini

  37. Firman says:

    Qolbitu

  38. Rafi says:

    assalamualaikum, trima kasih ijinkan sys mengamalkannya…

  39. Muhamad says:

    mohon izin untuk mengamalkannya

  40. julius says:

    prtanyaan,bagi bukan beragama islam adakah cara lain untuk rawatan mati pucuk@lemah tenaga batin…tq..

  41. hamba yg lemah says:

    assalamualaikum
    mohon izin untuk mgamal kan hadis tuan

  42. asmadi says:

    Trima kasih atas info info yang di berikan ini semoga bermanfaat untuk semua orang aminnnn

  43. mohd.arefiz says:

    Assalamualaikum tuan, minta izin diamalkan kepada diri dan seluruh ahli keluarga saya . Moga Allah memudahkan urusan tuan dunia dan akhirat, Amin

  44. zamrad says:

    Asskum
    Mohon ijin utk mengamalkan ilmunya,
    Thanks b4.-

  45. Aman says:

    assalamualaikum,
    mohon izin mengamalkan.
    TGVM

  46. izza says:

    salam..minta izain amalkan

  47. NAKANAMI says:

    SEPULOH JARI DISUSUN MOHON RESTU DARI POKCIK UNTUH AMBO AMALKAN DAN DIIJAZAHKAN …assalamualaikom

  48. azhar says:

    Tk mohon izin utk mengamalkannya

  49. Neo Iskandar says:

    assalamualaikum ,
    tq kpd saudara webmaster memberikan info yg sgt berguna ini . maklumlah lelaki xda expired date . makin berumur kita , makin lah miang . silap2 blh tambah cawangan di kemudian hr . wallahualam .

    akan turun ke seberang minggu depan [xpasti biler] , insyaAllah akan ketemu nanti . boleh la berborak dgn panjang lebar . tq n wassalam ,

  50. Mael84 says:

    Assalamualaikum
    trima ksh tuan krana bk0ngsi ayat2 seperti ini..
    Minta di izinkan saye mgamal ayat2 tuan

  51. mohd.yusuf ahmad says:

    Assalamualikum,minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan dengan izin allah berhasil

  52. Neo Iskandar says:

    assalamualikum ,

    jgn lupa praktikal nya sekali yer . baca ayat tp xbelajar cr berasah susah gak nanti . kena ada keduanya sekali . nanti ada masa nak belajar live praktikal ngan saudara web master . akan turun ke seberang pada hari ini utk lawatan cuti2 . ada rezeki dpt berbincang kepelbagain isu samada berkesempatan nannti ada masa akan ketemu kita . akan diberitahu melalui emel @ fb nanti .

  53. kamarol says:

    assalamualaikum,,terima kasih atas usaha saudara dan saya mohon izin untuk mengamalkan doa ini..terima byk2.

  54. ampun says:

    Assalamualikum
    minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan2 dengan izin Allah berhasil

  55. abd latif saidin says:

    Assalamu’alaikum wbt,
    minta izin saya untuk saya mengamalkannya. terima kasih. mudah-mudahan dengan izin Allah berhasil.
    Aladin

  56. salam.sya minta izin nak megamalkan ayat yang tuan berikan ini.dan mintak izin mengunakannya

  57. Hamzah says:

    Assalamu’alaikum, Tuan saya mohon izin untuk mengamalkan semua doa’ dan amalan-amalan tersebut. Terima kasih. Wassalam.

  58. zaid. says:

    assalamualaikum. terima kasih kpd tuan berkongsi ilmu seperti ini. saya telah mencuba doa tersebut dan yakin dgn Allah. alhamdulillah dengan kuasa-Nya ia berhasil.. semoga kita semua mendapat rahmat allah. amin ya rabbal alamin

  59. wan says:

    assalamualaikum..sy pun ingin mntk izin untuk mengamalkan doa2 dan amalan2 yg tuan kongsikan. terima kasih..wassalam

  60. halwal yandi says:

    mhon izin mengamalkan doa ini

  61. didisadly says:

    Mintak laluan untuk mengamalkan ni..

  62. didisadly says:

    Mintak izin untuk mengamalkan

  63. mohd says:

    Asslmlkum..
    mohon izin utk coba amalkan doa ini tq…

  64. mpud says:

    izin mengmalkan

  65. ibrahim.bin mohd lani says:

    izin memgamalkan untuk kebahagian rumahtangga

  66. rahmat says:

    salam.. Makasih tuan, q mohon izin ikut mengamalkan doa2 ya..

  67. Anak bapak says:

    Assalam
    mohon menggunakan doa ini tuan, terima kasih

  68. DOCTRINEBLUE says:

    MOHON IZIN MENGAMALNYA…INSYAALAH JIKA DIAMAL DENGAN YAKIN KEPADA KEKUASAAN ALLAH PASTI BERHASIL

  69. minta izin mengamalkn doa penguat zakar…semoga berjaya diberkati…amin

  70. Muhammad Alim says:

    Assalamualaiku warahmah,
    Semoga Allah senantiasa meridhoi Tuan serta kita semua. Mohon ijin untuk mengamalkan do’a2nya mohon ijab dan kabul.
    Semoga ijin dan ridho Allah. Terima kasih.
    Wassalam.

  71. zul says:

    mohon keizinan mengunnakan doa tersebut, minta halal.

  72. jim says:

    assalamualaikum warahmatullah…mohon izin

  73. nangka says:

    insya Allah…terima kasih penulis….moga ilmu tuan bermanfaat pada kami

  74. khairudin says:

    assalamualaikum,minta izin gunakannya.

  75. samad says:

    Assalamualaikum… t kasih..
    Mohon keizinan tuan utk saya mengamalkannya..

  76. nizam says:

    Assalamualaikum…..terima kasih atas perkongsian petua ini….Mohon keizinan daripada tuan utk saya amalkan petua nie….

  77. syazone says:

    As-salam… mohon izin tuan utk saya share dan amalkan petua ni

  78. harry says:

    mohon idzin tuk mengamalkan doa doanya.wassalam

  79. syful says:

    salam… mohon izin dari tuan tanah dan tuk mengamalkan doa2 ini untuk diri sindiri…

  80. Mohd Rosli Wahab says:

    Mohon izin mengamalkan doa-doa tersebut. Boleh tak e-mailkan saya doa-doa di atas di tulis dlm jawi /arab kerana kadangkala kita boleh tersasar dari segi sebutan satu-satu huruf .

  81. Huda says:

    assalamu’alaykum…

    Harap berhati-hati, beberapa doa di atas yang disebutkan dalam huruf abjad SALAH.

    Ini salah satu kutipan dari kalimat Basmalah yg dilafalkan dengan abjad dengan tidak benar:

    “Inilah doa yang perlu diamalkan.

    Bismillah Hiroh Man Niroh Him”

    seharusnya: Bismillaahirrohmaanirrohiim

    Menurut saya, apapun yang kita inginkan, sebaiknya berdoa kepada Allah dengan benar-benar memahami dan meyakini doa yang kita ucapkan.

    wallahu a’lam

    wassalaam,
    Huda

  82. Dewa says:

    Assalamu ‘alaikum Wr.Wb.
    Mohon izinnya untuk mengamalkan do’a tsb… Amiin

  83. eL Diablo says:

    itu yang terakhir, YA Qodim, Ya Daim ? apa itu Ya Daim ? blum pernah saya dengar Allah punya nama DAIM, Adzim mungkin kali ya ? jangan sembarang mengucap Asma Allah.

  84. Ibnu Bilal says:

    Assalamualaikum…..
    MOHON RESTU DARI PAKCIK UNTUK DI AMALKAN DAN DIIJAZAHKAN .
    JAZAKALLAHU KASIRAN

  85. Wamuho says:

    Asallammualaikum
    mohon ijin untuk mengamalkanya

  86. mior rahman says:

    Askum..mita izin untuk mengamalkan doa ini.

  87. mior rahman says:

    As’kum mohon izin utk mngamalkn doa-doa ini.

  88. fuazi says:

    Assalamualikum,minta izin untuk saya mengamalkannya.terimakasih mudahan dengan izin allah berhasil

  89. nizam says:

    Minta ijin amal doa ni.

  90. ridwan says:

    ass..mohon minta ijin untuk saya amalkan

  91. KHai says:

    Informasi yang sangat menarik untuk di ketahui bersama… Bagi anda yang ingin mengetahui bagaimana cara membesarkan zakar dengan cara yang selamat serta terbukti berkesan anda bolehlah layari website di bawah ini sekarang…

    http://bit.ly/pakarzakar-v1

  92. pewaris says:

    mohon izin amalkan doa ini

  93. rizal says:

    izinkan saya

  94. Rosmiyadi says:

    Assalamu’alaikum warohmatullahi wabarokatuh..mohon izin mengamalkan,,

  95. Assalamu’alaikum warohmatullahi wabarokatuh..mohon izin mengamalkan,, -HAFRIZ AIZAT-

  96. Stambo says:

    Mohon izin utk amalkan doa ini..sangat berguna.

  97. mohd shafareez says:

    mohon untuk mencuba….

  98. Mohd tarmizi says:

    Minta izi amalkan doa2 tersebut

  99. BAPA says:

    ASM….MINTA IZIN UTK DIAMALKAN…

  100. pakcikli00 says:

    Asalamualaikum

    Banyak diantara isteri mereka yang telah mengamalkan ayat di atas meminta mereka dimadu kerana tidak tahan melayan kekuatan zakar suaminya.

    Oleh itu mereka yang tidak boleh membiayai sara hidup lebih dari satu isteri perlu berfikir berkali kali terlebih dahulu sebelum mengamalkan ayat tersebut di atas.

    Wasalam.

  101. zulkefli says:

    As…salam mtak izin utk mencuba semoga anda dirahmati olehnya

  102. mohd nazari says:

    mohon keizinnan mengamalkan ayat in

  103. ram says:

    mohon izin mengamalkan do’a ini

  104. sam says:

    assalam..doa yang terakhir ya daim dan ya ahad saya agak terkeliru ade ke dlm nama allah..minta penjelasan.

  105. muhammad mustapa says:

    assalamualaikum tuan,,
    sya ingin meminta izin supaya doa ini tok ijazahkan kepada sya..
    smoga ilmu ini mmbri manfaat ..insyAAllah..
    terima kasih

  106. siapa says:

    SALAM.. minta izin untuk saya mengamalkan doa ini k

  107. Kancil says:

    Assalamualaikum,..Minta izin untuk amalkan doa ini

  108. setyo says:

    As.wr.wb… Ulun minta ijin dan mohon diijasahkan amalan doa2 untuk penguat zakar tersebut untuk keharmonisan keluarga ulun… dan mengobati bagi saudara kami yang memerlukannya…
    Terima kasih… atas ijinnya…
    wassalamu’alaikum wr.wb…

  109. arya says:

    mohan ijin ngamalin ny trima kasih

  110. jojoi says:

    Minta izin ilmu tuan.

  111. harry says:

    mohon idzin mengamalkan, trimakasih

  112. wan says:

    assalamualaikum..terima kasih ats ilmu ini.mohon izin untuk mengamalkan nya

  113. anshari says:

    aslmkm..mhn izin utk mengamalkannya

  114. Nas says:

    Assalammualaikum….mohon dapatnya saya war warkn pada pesakit saya utk menolong mereka.

  115. shahrin says:

    assalamuaikum…mhn izin tuk mengamalkanya

  116. radzi says:

    tip no satu surah apa ayat keberapa

  117. mohd says:

    as salam. .moh0n izin untuk amal kn. .

  118. hasyim51 says:

    izin copy dan ngamalkan do”ain semua moga berhasil…….

  119. anwar says:

    izin ngamalakan tadz
    syukron

  120. nakal says:

    izinkan saya untuk amalkan doa dan petua ini..

  121. hamba_Allah says:

    assalamualaikum..mohon izin untuk mengamalkan doa anda..terima kasih

  122. Hamba Allah says:

    Minta izin untuk amalkan doa doa.

  123. wan says:

    Assalamualaikum Tuan, mohon izin untuk amalkan doa ini.. syukran..

  124. ahmadtarmizi says:

    Assalamkm,saya nak bkongsi doa ini ,mhn izin copas ya

  125. ifan says:

    assalamuaikum…mhn izin tuk mengamalkanya

  126. OTHMAN SABTU says:

    Izin ,engamalkan doa ini.. haji seman

  127. xboy says:

    Assalamualaikum tuan..mohon keizinan tuan untuk mengamalkan doa2 tersebut..terima kasih..wassalam..

  128. matt says:

    As’kum mohon izin utk mngamalkn doa-doa ini. T’kasih

  129. shah says:

    Assalamualaikum.
    Mohon izin untuk mengamalkan doa – doa ini. Terima kasih.

  130. DINO says:

    assalamulaikum,
    mohon keizinan utk mengamalkan doa2 nie.terima kasih,

  131. pokcik says:

    assalamualaikum..pohon izin amalkan.tk

  132. asalamualaikum.. sya minta ijin untuk mengamalkan doa2 nya

  133. wan says:

    Assalamu’alaikum,
    Mintak ijin mengamalkannya. trima kasih . Wassalam

  134. mr.f says:

    salam. halalkan sy untuk mengamalkan doa ini. terima kasih

  135. MUHAMMAD says:

    SALAM..MIMTA IZIN UNTUK SAYA AMALKANNYA..

  136. nizam says:

    Minta izin mengamalkn doa ini..

  137. imzaluz says:

    assalamualaikum tuan.,izinkan saya mengamal ayat ini.terima kasih

  138. roslee says:

    izin kan saya mengamal doa-doa yang di beri semoga allah merahmati tuan…amim wasallam

  139. Mohd Aziz says:

    SALAM
    Minta izin amalkan amalan ini utk diri sndiri kearah amalan yg diredhai Allah.
    terima kasih
    salam Hurmat

  140. askur h says:

    izin saya amal kan doa ini

  141. ONE says:

    Salam ..minta izin amalkan..TQ

  142. \ says:

    mnta izin mengunakannya…

  143. cipir says:

    izin amalkan

  144. epoll says:

    salam… saya mohon izin mengamalkan doa2 ini..

  145. bima.say says:

    alhamdullillah minta izin mengamalkannya…..ust..

  146. abe says:

    mohon izin untuk mengamalkan doa ini

  147. Tomo says:

    Alhamdullillah Ustad suatu saat nanti, saya mohon minta izin mengamalkannya…..

  148. m.khaerul says:

    assalamualaikum..
    kpd bapak yg trhormat saya minta izin utk amalan pijit..mdh2n brmanfaat

  149. ayub muhammad yasien says:

    assalamu’alaikum,qobiltu.mohon izin untuk mengamalkan

  150. asmara says:

    Assalamualaikum ww… mohon izin tuk saya amalkan ..

  151. safwan says:

    mohon amalkan

  152. minta ijin tuk memakainya tuan

  153. azhar rifin says:

    Mohon izin amal kan

  154. azhar rifin says:

    Ss slm mohon izin amalkan

  155. AHBABUL MUSTAFA says:

    MIOHON IJINN IJASAHNYA QOBILTU

  156. zain says:

    Mohon izinkan dan halalkan menggunakan doa2 ini.

  157. wak says:

    assalamualaikum..mohon keizinan mengamal doa2 diatas…..terima kasih tuan

  158. paklang says:

    asalam mohon izin mengamalkan moga berkah aminn

  159. ABD AZIZ says:

    SALAM TUAN MINTA IZIN UNTUK AMAL DAN DISEBARKAN KEPADA HAMBA ALLAH YG MEMERLUKAN.
    JAAZA KA ALLAH
    WASSALAM

  160. mantoba says:

    assalamu’alaikum tuan,
    mohon keizinan tuan untuk mengamalkan petua2 dan amaln tersebut..terimakasih

  161. hamba Allah says:

    Assalamualaikum,
    Izinkan hamba mencuba doa ini, terima kasih……..

  162. Mat says:

    Assalamualaikum..minta keizinan untuk amalkan doa ini..

  163. Hari says:

    ASS,,SAYA DARI INDO MOHON IZIN UNTUK MENGAMALKAN DO’A TERSEBUT. TRIMA KASIH!

  164. ahmad says:

    Izinkan saya mencoba

  165. joyah says:

    Mohon izin menggunakan doa doa di atas

  166. dan says:

    Assalamualaikum….
    Mohon izin mengamalkan

  167. set says:

    Assalamualaikum….
    Mohon izin mengamalkan

  168. hamba allah says:

    assalamualaikum..syeilkh..mohon izin mengamalkan doa ini..moga allah melimpah ruahkan rezeki pada hambamu ini..amin

  169. hamba allah says:

    asalamualaikum,minta keizinan untuk mengamalkan doa ini….

  170. Ngemon gress says:

    Asslmualaykum..
    Izin gue mengamalkn nya..
    Wassalmualykum.

  171. amyn says:

    Salam ustaz, mohon izin dan ijazah utk mengamalkan dan menyampaikan kepada yg berhajat

  172. shake says:

    Ingin menjadi anak murid, mendapat keredhaan dunia dan akhirat.

  173. shake says:

    Mahu meminta izin mengamalkan ilmu tuan agar menjadi dan barakah pada saya untuk amalan saya.

  174. farouk says:

    Salam. terima kasih kerana sudi berkongsi khazanah ilmu ini. Minta izin untuk salin dan amalkan ilmu tuan diblod ini. Semoga tuhan yang membalasnya. Amin.

  175. adnan says:

    Assallaimuallaikum , saya minta idzin untuk mengamalkan nya – amien – terimakasih

  176. assalamualaikum…ustaz..saya mahu meminta izin untuk mengamal ayat2 diatas..amin…TQ

  177. Kamarudin says:

    As’kum mohon izin utk mngamalkn doa-doa ini.

  178. Zawawi says:

    Assalamulaikum , terima kasih dan mohon izin utk mengamalkan doa ini

  179. mrH says:

    Assalamualaikum wrt…
    Mohon izin tuan utk saya amalknnya.
    Satu pertanyaan tuan..
    Ayat utk diamalkan bagi mngelak gangguan sihir utk memecahbelahkan rumahtangga..terima kasih.

  180. khairul says:

    Minta izin mengamalkan doa ini Tuan!

  181. Anto says:

    Mohon ijin untuk mengamalkannya ki

  182. joko says:

    mohon izin tuk mengamalkannya,,,

  183. Abdullah says:

    Assalamualaikum, dengan perkongsian ini mudah-mudahan tuan diberkati allah. Saya mohun izin untuk sama beramal dengan amalan dan doa yang tuan paparkan. terima kasih.

  184. joe says:

    Assalamualaikum..
    sy mmintak izin mgamalkan doa2 yg telah di ajarkan..

  185. Putra Adam says:

    Assalamu’alaikum.. Wr.Wb.,
    Sy Mohon Hajat Do’a Penguat Zakar (2) No.5 agar menjadikan ilmu yg bermanfaat & mustajab utk sy amalkan.. Ridho ALLAH SWT Berkah Guru. Amiin.

  186. Fendy says:

    Assalamualaikum wrt…
    Mohon izin tuan utk saya amalknnya.

  187. Rahnijek says:

    salam….mohon izin tuan,saya mengamal kan doa ini

  188. Alif says:

    Qobiltu pak, izin ngamalin

  189. sabri hasan says:

    Asalamualaikum…izInkan saya amalkan doa tersebut

  190. YANTO says:

    assalamualaikum qobiltu mohon ijin ngamalin

  191. ameer says:

    mohon izin menggunakan ayat2 di atas..semoga tuan diberikan keberkatan kerana berkongsi ilmu..terima kasih

  192. zainal says:

    Assalamulaikum..
    Mohan izin mengamalkan doa ini

  193. nudin says:

    saya ingin mengamalkan doa ini, mohon restunya.

  194. solleh says:

    Mohon Iain mengamalkannya moga2 is berkesan dan Berke Alan amin

  195. Mohd Kasim says:

    Salam.Mohon ijazah dari tuan untuk saya mengamalkan doa doa menguatkan zakar dan tenaga bathin di atas.

  196. Naza says:

    Mohon izin untuk amalkan

  197. salleh says:

    Assalamualaikum wbk
    saya salleh mengucapkan jutaan terima kaseh ka hadrat ALLAH SUBHANAALLAH kerana telah memberi ilmu yang amat berguna kapada tuan dan Alhamdulillah tuan tiadak menyimpan ilmu untok di-amalkan oleh sebahagian suami2 yang akan mereka lakukan demi m,enjaga kerukunan rumah tangga yang bahagia.
    Amin terima kaseh

  198. salleh says:

    assalamualaikum wbk
    mohon berikan keizinan saya untok mencuba-nya
    tkaseh

  199. zaki says:

    mohon ijazah dari tuan puan web untuk saya amalkan, bismillah. terima kasih tuan

  200. faizly says:

    Assalamualaikum..Terima Kasih..izinkan saya mengamalkannya…

  201. munir says:

    assalamu’alaikum, minta izin pula aku mau mengamalkannya. terimakasih semoga Allah mengijabah, amin

  202. Harapan Tinggi says:

    Assalammualaikum
    Minta izin amalkan amalan ini utk diri sndiri kearah amalan yg diredhai Allah.
    Ribuan terima kasih

  203. martius says:

    assalamualaikum, minta izin untuk amalkan doa serta kaedah tersebut.

  204. Rsln hssn says:

    Teknik ni dah lama aku pakai dan berkesan ,rumahtangga pun bahgia..iaitu..beli minyak lintah yang ori dan suruh isteri urut zakar tu (bukan kau yang urut sendiri )….syaratnya isteri mesti urut dengan penuh kasihsayang bukan main – mian atau buat-buat lawak bodoh sambil mengurut ..cara urut sukahatilah macam mana pun ..mana arah pun boleh…. selamat mencuba .

  205. Anuar says:

    Izinkan saya amalkan doa2 ini..

  206. madah putra says:

    Asswrwb, mohon ijin dari tuan untuk mengamalkan asma Allah ini, semoga Allah membalas dg yang lebih baik dan lebih banyak bagi tuan.

  207. asep s says:

    Qobiltu.Izinkan saya mengamalkan do’a ini.semoga Allah meridhoi

  208. wan says:

    Assalamualaikum. Mohon kebenaran utk amalkan. T. Kasih

  209. Mikhael Kia says:

    Makasih Bro… Apa boleh diijasahkan ke saya semua doa ini?

  210. insan biasa says:

    minta izin utk di amalkan

  211. wan says:

    Boleh sy bhubung dgn tuan..izinkn sy mgamalkan doa diatas

  212. azlan salleh says:

    minta izin tuan

  213. azmil says:

    assalamualaikum …. saya juga mohon untuk mengamalkan doa yang diberi … terima kasih atas perkongsian tuan

  214. Muh.Ilyas says:

    Izinkan saya mengamalkan do’a ini.semoga Allah meridhoi

  215. rosli says:

    Mohon Izin tuan untuk mengamalkan doa doa diatas.

  216. syed rahim says:

    salam minta izin untuk amal kan apa jua doa yang diperturunkan oleh tuan…minta halal kan

  217. firdaus says:

    asalamualaikom tuan,mintak izin mengamalkan semua doa y tuan post

  218. ASS says:

    Kalau boleh doanya di jawikan ditakuti salah baca tidak sama

  219. salam minta izin mengamalkan nya

  220. hamba allah says:

    Minta izin untuk mengamalkan ilmu pinjaman Allah ni…terima kaseh

  221. rosli says:

    saya ingin menanya kan adaka
    DOA untuk memanjang kan zakar ..

  222. mohd says:

    Assalamualaikum. Tq dengan ilmu yg diberi. mohon kebenaran untuk diamalkan.

  223. Salim says:

    Terimakasih di atas berkongsi,insya Allah akan saya amalkan dan d makbulkan dan anda juga merestukan.amin.

  224. Hisyam says:

    mohon izin untuk amalkan doa dan teknik ini

  225. Abdul Rashid Bin Haji Mohd Tahir. says:

    Assalamualaium tuan.
    Mohon izin untuk mengamalkan doa-doa ini.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s